donderdag 9 april 2015

Liebster Award


 O !! Wat voel ik me vereerd !
Angélique van Annigide gaf me de
Liebster Award.
Die staat nu te pronken op mijn blog !


Wat is de Liebster Award ?

Dit is een virtuele award voor beginnende of
kleine bloggers om de persoon
 achter het blog beter te leren kennen
 en om aan te geven dat je zijn of haar blog
 echt de moeite waard vind.

Wat zijn de regels ?

* Je bedankt de persoon die je nomineerde en
plaatst een link naar zijn/ haar blog.
* Je beantwoord de 11 vragen ,
die je krijgt bij je nominatie.
* Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers
 en brengt hen op de hoogte.
* Je mag zelf niet terug genomineerd worden


Hier zijn mijn antwoorden op de 
11 vragen van Angelique:

1. Waarom ben je een blog begonnen ?

Een vriendin van me liet me haar blog zien.
Dit vond ik zo tof . Enige tijd later
 hielp ze me bij het opstarten van een eigen blog.

2. Omschrijf jezelf in 3 woorden :

Creatief , zorgzaam , behulpzaam

3. Wat zou je graag willen kunnen of leren ?

Er is zoveel dat ik zou
willen kunnen en leren.
Elke keer dat ik ontdek dat ik
weer iets nieuws geleerd heb , ben ik blij.

4. Wat voor werk doe je ?

 vrijwilligerswerk 
in een kleuterschooltje

5. Wat doe je naast bloggen nog meer ?

Ik hou me graag creatief bezig ,
maar ook fietsen , lekker koken ,
schrijven , fotograferen
uitstapjes doen met de kinderen,...
Vervelen dat woord ken ik echt niet !!!
Eigenlijk eerder tijd te kort...

6. Op welke creatie van jezelf ben
je het meest trots ?

Mijn jongens dragen bijna altijd
 zelfgemaakte kleding in vrolijke kleuren
en met speelse prints.
Als mensen zeggen : " Wat mooi gemaakt ."
Dan voel ik me heel trots.

7. Wat staat al heel lang op jouw to do list, 
maar ben je nog niet aan toe gekomen ?

 Wat van de wereld zien...
 met de rugzak er op uit trekken

8. Wat lees je het liefst op een blog ?

Vrolijke verhalen en positieve reacties.
Dat maakt de dag zoveel aangenamer.

9. Hoe ziet jouw ideale dag eruit ?

Twee scenario ' s :
Met de kinderen :
 in de natuur gaan wandelen
 met een picknick op zak
Zonder de kinderen :
Rustig vroeg opstaan terwijl
ik de vogeltjes buiten hoor fluiten ,
een uur yoga doen ,
 iets creatief doen terwijl
 er een muziekje op staat ,
in de namiddag een fietstochtje
maken in de zon
en daarna rustig thuis koken.

10. Wat is jouw grootste verslaving ?

Creatief bezig zijn, daar ben ik verslaafd aan !
Het werkt therapeutisch en het is leuk.
Een goede verslaving dus !

11. Wat zijn je grootste doelen of dromen ?

Er zijn wel wat dromen , maar
eigenlijk probeer ik zoveel mogelijk
van dag tot dag te leven.
Ik heb vertrouwen in de toekomst en
 elke stap die ik zet op mijn pad is er eentje .
De tekst hieronder vind ik
mooi omschreven :

 

Aan al diegenen, die me volgen 
en regelmatig reacties achterlaten :


Ik nomineer de volgende mensen om een
Liebster Award op hun blog zetten  .
Hun volgers zijn nog niet zo talrijk , 
maar ik vind hun creaties heel mooi.

Ilse : http://wenskaartenenzo.blogspot.com/
Ilse: http://stempeleroplosbyilse.blogspot.com/
Linda : http://lindacreations.blogspot.com/
 An : http://kaartjesfun.blogspot.com/
Mandy : http://mandyskaarten.blogspot.com/
Marianne : http://mariannescreativity.blogspot.be/
Ingridhttp://ingridcardsandmore.blogspot.com/
Sabinehttp://creatieveknutsels.blogspot.com/

Nog 1 blog wil ik nomineren , 
ze heeft al heel wat volgers , 
maar ik ben helemaal fan van haar werkjes
Mariken  : http://srapcolour.blogspot.be 

Mijn dochter vind mijn oude
 profielfoto maar niks , 
ze raadde me aan om deze foto als
 profielfoto te gebruiken .
Hoewel ik twijfel , ga
 ik er het toch op wagen ...


Het zal nu even stil zijn op mijn blog .
Wij zijn er even tussenuit naar
 het mooie Belgische Ardennen .
Ik ga genieten van de natuur , de zon ! , 
de kinderen , mijn verjaardag , ...

Tot later !

12 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen, Sarah. En wat een mooie profielfoto!
    Geniet van je vakantie en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo wat meer over jou te weten te komen! Je dochter heeft gelijk, het is een mooie foto die je nu als profielfoto gebruikt :) Geniet van de Belgische Ardennen, de natuur en de zon (heerlijk). En je bent ook nog jarig? Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben maandag 13 april 36 lentes jong !!

      Verwijderen
  3. Wat leuk om te lezen allemaal en bedankt voor je nominatie! Ik zal er vandaag/morgen eens voor gaan zitten! Maar eerst even op jouw site verder snuffelen, ben gelijk volger geworden! Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on your award Sarah.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je awardje en bedankt om mij te nomineren !
    Veel plezier in de Ardennen!
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah, bedankt om me te nomineren (zal misschien even duren voor ik er iets mee doe, eerst maar eens verjaren ;-) en volgende week er ook even tussenuit)
    mooie foto!
    Geniet nog van je verjaardag en de Ardennen met de kids!
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Sarah, voor de nominering! Dat vind ik hartstikke leuk! Jij een heel fijn weekend, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je Award Sarah! Leuk om zo wat te lezen over jouw leven! Alvast een heel gezellige verjaardag gewenst en heel veel pelzier in de Ardennen, lekker genieten! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk je Award Sarah!!
    Geniet er maar lekker van...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je Award en het is leuk om te lezen zo. Leuke blog heb je!
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk om wat meer van je te weten te komen. Geniet nog van het mooie weer en van al ons blogplezier.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah