zaterdag 1 augustus 2015

Kaartje voor Mieke en Lucas



Dit kaartje maakte ik voor Mieke , 
een blogdinnetje van Irene.
Ik hoop haar hier mee te plezieren 
en wat te steunen.
Zie je onderaan de twee 
schoonheidsfoutjes : 
twee kleine gele stipjes.
Dat was niet de bedoeling ! 
Maar dit is het verhaal erachter :
In de living heb ik een knutselplekje , 
wat iedereen mooi in ere laat .
De oudste wou een kaartje maken 
voor een vriendje dat op kamp ging .
Er stond nog ecoline op mijn tafel en voor 
ik het wist was ze met een rietje 
aan het blazen op het knutseltafeltje .
' Ik zal heel voorzichtig zijn , hoor ! ' 
En dat was ze ook , 
maar mijn kaartje was nog 
maar vers gemaakt en nog niet goed
opgeborgen , vandaar de gele
kleine stipjes.
Ik vind haar kaartje wel leuk gevonden !
Heel geslaagd voor een tiener , 
die houdt van voetballen .


Leuk vooruitzicht : 
een zonnig weekend !
Geniet er van !

9 opmerkingen:

  1. Tja....samen knutselen is gezellig, maar dan wil er ook wel eens een ongelukje gebeuren... herkenbaar hoor. Maar jullie hebben allebei een prachtige kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Sarah! en wat is dat heel kunstig geworden met ecoline! top kaartje gemaakt door je oudste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer van de gele stipjes op je prachtige kaart, de kaart van je dochter is ook super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten! Ongelukjes gebeuren bij mij ook, vooral lijmrestjes die ik daarna probeer te verdoezelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is dat jij er op wees anders was het schoonheidspukkeltje niet opgevallen hoor ! Allebei een mooie kaart gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee superrrrrrrrrrrr leuke kaarten en ach, op een vlekje meer of minder kijkt geen mens Sarah.........het gaat om het gebaar.!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie de stipjes als je handtekening; of 2 kleine zonnestraaltjes. Ze zijn beiden prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah