zondag 14 januari 2018

Stickey Sunday: lieve beertjes * Kerstkado #2



Vorige Stickey Sunday liet ik zien wat
ik kreeg voor Kerst en wat ik er toen
al mee maakte.
Vandaag heb ik er weer twee
om te tonen.
Dit is de verjaardagsversie.


Dit is een heel liefdevol kaartje.


Bij beide gebruikte ik 
washisheets en hele lieve 
( nieuwe )  ijsbeertjes.
De komende Stickey Sundays
krijgen jullie nog meer te zien
met dezelfde ingrediënten.

O jee, wat doet blogger vervelend.
Ik moet wel 10 x drukken eer mijn
reacties verzonden worden.
Ik heb al gelezen dat het niet
aan mij ligt.
Hopelijk is het probleem
snel verholpen bij blogger.

Fijne zondag!


16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes en inderdaad hele lieve ijsberen. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe beertje doen het heel goed op deze leuke kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, dit lieve, kleine beertje...en heel je kaartje! Dat veel moeten drukken voor de reactie gaat, heb ik ook, zo vervelend! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve beertjes zijn dit, Sarah. Kaartjes zijn leuk geworden.
    Ja...altijd vervelend als blogger de hik heeft. Hopelijk gaat het snel over. Gauw een blogrondje doen wordt nu wel heel moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er weer goed uit Sarah, de papiertjes passen mooi bij elkaar. Ben "blij" dat jij ook problemen hebt met verzenden, ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag, sommige reacties kwamen niet aan.
    ga zien of het nu wel lukt. . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn kaartjes waar v eerl.liefde in zit, heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn kaartjes waar v eerl.liefde in zit, heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaartjes, mooi gebruik van je kerstkadootjes.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaartjes, mooie sticky washi en lieve beertjes! Hier ook moeite met het versturen van de reacties, maar ik klik 1 keer, laat de pagina gewoon openstaan, terwijl ik bij de volgende blogster ga kijken en als ik daarna kijk, is de reactie toch geplaatst. Geen idee wat er aan de hand is...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn ook weer erg mooi gemaakt. Schattig zijn de beertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je toont ons weer mooie kaartjes gisteren en vandaag.
    De appeltaart zal vast lekker zijn geweest. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaartjes met schattige beertjes ! Ja, het duurt lang voor Blogger een reactie aanneemt.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh ja, hier ook een trage blogger. Dacht dat het aan mij lag. Superleuke kaartjes zijn dit. Mooi dat je zo trouw blijft aan de stickey sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ziet dat ik hier weer mooie kaartjes gemist heb, je gaat ook zo snel. En ik maar denken dat het aan mijn computer lag vorige week een update gedaan en nu moet ook ik verschillende keren op publiceren drukken voordat mijn reactie geplaatst wordt!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sarah,
    wat een enge kaartjes heb je gemaakt! Schade aan het inhalen van de kerstvakantie??
    En ik las dat je ook al ontdekt had dat je gewoon maar 1 keer hoeft te klikken...
    Komt vast wel weer goed.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah