vrijdag 29 november 2019

A cup of tea warms like a good friend.


Deze week is het me gelukt
om een thee kaartje te maken.
Het tekstje is een stempel,
die ik mocht lenen van Margo.


Het mooie papier is
van de Action.
De houten hartjes erbij 
maken het kaartje extra lief.


Ook vanbinnen plakte ik
 nog een strookje papier
en een stempel.

Ik doe mee met 
* 4 SCB # 26: ' thee/ koffie

Dit weekend is het feest 
op school en speelt Nomi
3 dagen toneel.
Er zijn ook kraampjes waar
Aranka en Moriander lekkers
verkopen om hun schoolreis
te sponsoren.
Vandaag ga ik dus weer 
taarten bakken.
Jaro zal me vast helpen,
want die is al twee dagen ziek,
maar aan de beter hand.

Fijne dag. 

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Sarah.
    En veel beterschap voor Jaro, fijn dat hij je alweer wat mee kan helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie patronen en mooi warme kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met die mooie papiertjes. Veel succes met bakken, je hebt alvast een goed hulp bij de hand!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Mooie kaarten in prachtkleurtjes!
    Geniet van jullie leuke weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is dit en wat een schattige papiertjes heb je gebruikt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie theekaart met leuke stempeltjes en tekst. Ik hoop dat het taarten bakken gelukt is en Jaro ook mee kon helpen. Gezellig feest toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tekst.
    Lief dat je af en toe spullen mag lenen van Margo, zo kun je toch steeds vernieuwende kaartjes maken.
    Je bent er maar druk mee, met de school van de kinderen, maar ze zullen vast goed verkopen, dus beetje binnen hangen voor hun reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en leuke tekst erop. Dta is inderdaad een drukke dag. EN heb je dezelfde taarten weer gemaakt? Ik heb het hier gepresenteerd als Belgische appeltaart en binnen de kortste keren was het schoon op. Het viel zo in de smaak! Leuk! Dank nogmaals voor het recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die cirkels met de hartjes zijn een superleuk detail

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje! Mooie papiertjes en toffe tekst. Dankjewel voor je deelname aan onze koffie/thee uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk en vrolijk kaartje! De binnenkant maakt het helemaal af.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah