dinsdag 12 november 2019

Diertjesdinsdag #6 * Margo daagt Sarah uit #8


Deze keer publiceren 
Margo en ik op een dinsdag,
want we wisten van beide dat 
we een MD diertje gebruikte.
Maar niet welke...
Ik koos voor de flamingo.


 Margo daagde me uit om
met dit papier een trapkaart
te maken. Eender welk model.


Inspiratie voor een model
vond ik op Pinterest.
De maten vind je


Ik vond het een hele 
leuke uitdaging Margo!
Dat model ga ik vaker
gebruiken.


De nieuwe uitdaging 
voor Margo en ik:
Maak een Joy fold Card
met deze materialen.

Het kaartje publiceren 
we over twee weken.

Ik heb afgelopen week weinig
geblogd, het is hier een beetje 
hectisch met veel activiteiten 
op school, maar jullie lieve
reacties maken me steeds blij.

Nu ga ik piepen bij

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je met die schattige flamingo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat leuk om jouw uitvoering te zien van jullie uitdaging,ook erg mooi.
    Lieve groetjes, wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje met de mooie flamingo! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige papiertjes bij elkaar gezocht ! Past mooi bij de flamingo! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sarah
    Via Margo ben ik bij jou beland, wat hebben jullie elkaar leuk uitgedaagd, allebei zo'n leuke trapjeskaart gemaakt met zo'n schattig diertje, heel leuk!
    Ben gelijk je volger geworden, want je maakt zulke leuke creaties!
    Die pompoentjes vind ik gewoonweg kunstig zo mooi, prachtig zoals het licht er doorheen komt!
    Als je zin hebt kom gerust eens kijken op mijn blog!
    Fijne dag,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig flamingo-kaartje, Sarah. Heel leuk model inderdaad.
    En sterkte met alle drukte.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Sarah! Leuk om te zien hoe verschillend jullie uitwerking van de uitdaging is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een superleuke kaart Sarah ! Echt tof gedaan ! Ik ga deze week aan de slag met jouw uitdaging !
    Succes met de drukte !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker en leuk model.
    Met een duidelijke uitleg erbij moet het te doen zijn lijkt mij.
    Leuke uitdaging verzonnen jullie.
    Drukte..... hier niet anders, zal de tijd van het jaar wel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk model dit kaartje. En de koala is erg leuk! Sterkte met de drukte!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah