woensdag 13 november 2019

Gehaakte Mandjes


Ik heb vorige week mijn 
mandjes eindelijk afgewerkt.


In de zomer zat het
haakwerk steeds in
mijn tas, zo kon ik op
 een gepast moment
een toertje doen.


Met het ruwe touw is het
haken best pittig,
maar fijn om te doen op
een terrasje.


Maar nu zijn ze klaar.
Ik maakte een klein model.


En twee grote modellen.
Voor extra stevigheid 
schoof ik ze in elkaar.


Ze passen alle drie in
elkaar, zo kan ik ze dus ook 
gemakkelijk opbergen.
Ik presenteer ze hier met
fruit, maar ik kan ze voor 
vanalles gebruiken.

Fijne dag 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mandje heb je gehaakt, Sarah. Dat zal best een werk geweest zijn om met het touw te haken. Vind het resultaat wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelooflijk wat jij allemaal kunt, je bent een echte crea-duizendpoot Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mandjes....
    ja ik begrijp dat je dit niet even achter elkaar haakt, heel ruw draad!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Sarah! Ziet er gezellig uit en leuk om altijd iets te doen bij je te hebben.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe mandjes, helemaal in tegenwoordig! Kan me voorstellen dat het lastig haakt, maar je mag er trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn geweldig Sarah ! Dat heb je goed gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sarah
    Wat leuk dat ook mij gaat volgen, welkom!
    Ha ik ben ook dol op haken, ben momenteel ook lekker aan de haak, zal het binnenkort op het blog laten zien!
    Wat een mooie mandjes heb je gemaakt, daar zul je veel plezier van hebben en mooi van design!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige manden Sarah, jij bent toch een "bezige bij" ! Ook je flamingo-kaart is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en practisch! En zo leuk om te doen denk ik! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie mandjes Sarah, met dat touw lekker stevig denk ik, goed idee!
    Je trapjeskaart hieronder is heel tof geworden, en wat zijn de sint-maartenslantaarns super!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, lijkt me lastig haken met dat touw maar wat zijn je mandjes leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat mooi en gezellig, met dat fruit.
    Ik ben helemaal van het haken af, zo jammer, maar ik gun me er gewoon geen tijd voor.
    Het kriebelt wel trouwens, dus ik verwacht dat ik zo ineens weer aan het haken ben. Dan laat ik het ook weer zien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah