donderdag 17 maart 2022

Kerstkaarten donderdag #11 ' Eekhoorns in de sneeuw '



Vandaag toon ik jullie dit kaartje,
waarop ik een oude gekregen
kaart een nieuw leven gaf.


De lieve eekhoorns 🐿️ in de 
sneeuw sneed ik uit en ik zocht 
een bijpassend papiertje,
dat vond ik in een oud blokje 
van het Kruidvat.


Er zit een subtiele gouden glitter
op het papier.
Vanonder plakte ik een restje 
bruin papier waarop ik 
met een embossingfolder wat
reliëf aan bracht.
Klaar was mijn kaartje 😉

Ik doe weer graag mee met
52 WTC.

Fijne dag!


 

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je weer weten te maken van een oude kerstkaart.....
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd. En goed hergebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart en heel slim om dit mooie plaatje te recyclen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met deze guitige eekhoorns ik heb ze graag in de tuin en met sneeuw is het een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de schattige eekhoorntjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Sarah.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nieuwe kaart heb je gemaakt met het gerecyclede plaatje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie kerstkaart gerecycled Sarah en je hebt er mooi dessin-papier bij gevonden. Voilà een nieuwe kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof hergebruik !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed hergebruikt, Sarah! Leuke afbeelding is het, zeker het hergebruik waard. Mooi papier bij gevonden.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zo'n gerecycled kaartje!! Soms is het zoeken naar het juiste papier wat er bij past het meeste werk.
    Vandaag bij mij oa ook zo'n kaartje maar dan met een puttertje.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt mooi gerecycled, dat plaatje is superschattig en verdient een 2e ronde minimaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is gewoon AF. Het is heel mooi geworden en niemand weet dat het gerecycled is.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt de kaart een mooi tweede leven gegeven Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het plaatje was ook te mooi om zo maar afstand van te doen. Goed idee op deze manier. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik snap dat je dit plaatje wilde hergebruiken. Erg leuk kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellig winters tafereeltje op je kaart Sarah, bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk hergebruikt, Sarah
    Lief eekhoornkerstkaartje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend leuk plaatje zeg.
    Groot gelijk dat je deze gerecycled hebt.
    (Ik heb je mail gelezen hoor, dank je wel hiervoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart en helemaal gelijk om dit prachtige plaatje te hergebruiken. Nog gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Leonard, mooie foto's.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje. EN zo leuk om oude kaartjes een nieuw leven te geven...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah