zondag 8 januari 2023

Stickey Sunday #1/2023



Een nieuw jaar betekent een
nieuwe kalender.
De vorige jaren was het steeds
 een vakantieactiviteit met de kinderen.
Maar nu had iedereen het druk met
studeren voor de examens of
het inhalen van leerstof zodat ik
in mijn eentje aan de slag ging.


Deze keer maakte ik een
zwart-wit versie.


Ik gebruikte een lat, twee stiften en
washitape met de dagen van de week op
en enkele symbolen.


De symbolen (zoals de smiley)
gebruikte ik om de kalender
leuk te maken.
Speciale dagen tekende ik.


Het was een leuk project waar ik toch
even mee zoet was.


De kinderen vonden de zwart-wit stijl
heel tof, maar onze kleuren kalender
waar ieder 3 maanden maakte had 
zeker ook zijn charme.
Hier zie je die van vorig jaar.
We hebben een beurtrol met het uitruimen
van de afwasmachine en wie de job gedaan
heeft mag een stempel zetten.
Op onze vorige kalender hadden we
kleurige initialen stempels.


Maar nu bedacht ik om dat toch ook
in stijl te doen, dus dit staat nu klaar 
in de keuken.


De kinderen vonden het een tof idee
deze kleine letters en deze week werd  de
machine iets sneller uitgeruimd zodat 
ze een stempel konden zetten.

Met deze kalender zijn we klaar voor 2023!

Fijne zondag!






6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project om samen aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof dat je jullie eigen kalender maakte. Zo kun je hem helemaal naar eigen wens samenstellen.
    De vaatwasser uitruimen wordt op deze manier een leuk klusje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig geweest, leuk resultaat en vooral heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kalender Sarah
    Daar zul je veel plezier aan beleven, ik had vroeger een rooster in de keukenkast hangen, wiede yafel moest dekken , afruimen en stofzuigen en afwassen, later kregen we een vaatwasser, dus de taken werden wat lichter, nu hebben wij geen vaatwasser meer, maar saampjes afwassen vinden wij niet erg
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om zelf een mooie kalender te maken!!
    En zo leuk om de stempels te zetten als iemand een klus heeft gedaan.
    Het heeft iets chique's , het zwart witte.
    Veel plezier met vullen van de kalender, dat doen jullie vast met plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is toch ook weer een hele bezig geweest, maar wel super, en zwart wit kan heel mooi zijn.
    Vind het een super idee van je met die stempels.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah