dinsdag 19 mei 2015

Eerste post vandaag



Bedankt voor jullie vele reacties 
op mijn blogpost van gisteren .
Welkom Tine !
Drie van de 4 kinderen zijn thuis .
We hebben het goed zitten allemaal !
Normaal had ik 1 kaartje gepland vandaag .
Maar door al dat gehoest en gesnotter , 
kon ik niet goed meer slapen.
In alle stilte heb ik vanochtend
dit kaartje gemaakt.
Hiermee doe ik mee met
' Use the negative '
De letters en de cirkel zijn 
restjes van andere kaartjes .
Dit kaartje kan ik perfect gebruiken als 
er weer een vriendinnetje jarig is van mijn zoontje, 
want eerste klassers vinden lettertjes wel leuk.
Het prentje vind ik super lief en een
 knoopje erbij als extraatje .

7 opmerkingen:

  1. Hallo Sarah,
    De meeste mensen slapen 's nachts......maar jij maakt kaartjes...haha!
    Maar wel hele mooie kaartjes moet ik zeggen.....ze zijn heel verschillend...maar qua kleur lijken ze wel op elkaar.
    Groetjes en beterschap voor jullie allemaal,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, Sarah. Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap! Je kaartjes zijn alvast heel erg mooi :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje, leuk met die lettertjes
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje! En sterkte met alle snotteraars...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute! Love the sweet bunny and the alphabet borders. Thanks for joining us at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah