vrijdag 30 oktober 2015

Thinking of you



Een kaartje voor lieve Ilse .


Met een envelopje er bij .


Zo gaf ik het aan haar mannen 
en zij gingen het bezorgen .
Ik wou haar graag gaan bezoeken ,
maar de bezoekuren komen net niet uit .
Normaal gingen we vandaag samen 
naar Elke gaan ,
maar haar voet gaat voor .
Ik hoop dat de behandeling 
een groot succes heeft .
Ik wou eerst op de houten banner stempelen 
maar de tekst liep uit .
Dus schreef ik het maar zelf aan de andere
kant met een fijne alcoolstift .
Met welke inkt kan je op hout stempelen ?
Iemand ervaring 

Tot morgen !




13 opmerkingen:

  1. Hoi Sarah,
    aan Elke kan je dat zeker vragen met welke inkt je op hout kan stempelen, zij weet daar alles over :)
    Het is een heel leuk kaartje geworden !
    Veel plezier vandaag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie je wel Sarah, Elke weet er alles van ! :)
      Wat fijn dat het eindelijk gelukt is om een workshop te volgen !
      Ik zal het resultaat hier zeker wel zien !
      Groetjes
      Margo

      Verwijderen
  2. Lief kaartje heb je voor Ilse gemaakt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sarah. Met stazon kun je op hout stempelen.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je voor Ilse gemaakt, Sarah. Wat zal ze daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en envelop Sarah! Hier zal zij heel blij mee zijn :) Ik stempel met StazOn of Momento inkt op hout maar ik weet niet of dat er juist voor is :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je een kaartje voor Ilse hebt gemaakt! En wat jammer dat jullie gezamenlijke bezoek aan Elke nu niet door kon gaan. Inderdaad, ook ik zou voor Stazon gaan voor het stempelen op hout. Die inkt ruikt ook zo lekker, beetje naar amandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje weer Sarah....
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart voor Ilse!
    Ik zou ook denken aan Stazon, en wat Ellen zegt klopt:inkt met een lekker geurtje!
    Fijn dat ik jou vandaag ontmoet heb bij Elke! Jammer dat Ilse er niet bij was
    Lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van je Sarah om voor Ilse zo'n leuk kaartje te maken....jammer dat Elke niet door kon gaan....maar dat heb je dan nog tegoed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje! staat hier op mijn nachtkastje. Zo lief en het staat zo gezellig.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Sarah, jammer dat Ilse niet mee kon naar de workshop. Ik zou ook Stazon inkt gebruiken. Nog bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje, daar wordt Ilse vast blij van. Een beetje een pleister op de wond.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah