dinsdag 12 januari 2016

Veel sterren !



hebben ze een leuke challenge , 
die ik echt niet kan laten voorbij gaan  
Het thema is sterren.
Buiten mijn groene basiskaartje is
al de rest van Stamping Up !
Als kleuren koos ik alleen blauw en geel .


The set ' label love ' vind ik zo ' n 
leuke , geeft net dat ietsje meer .
Hier verhoogde ik hem en gaf 
hem wat meer body door hem
2 keer te stempelen en de onderste 
te laten piepen .

Gebruikte materialen van Su  :
* decorative mask met sterren
* Label love 
*  Banner blast 
* You brighten my day
* stukjes papier

Morgen laat ik nog meer zien 
van mijn me - time dagje 
vorige week !
Wat veel reacties op 
mijn schaapjes gisteren .
Echt fijn !
Het feestje is volgend weekend en
Ja het zal weinig slapen zijn dat weekend !

17 opmerkingen:

  1. Sterren altijd een geslaagde combi !
    Mooi !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit geworden en wat grappig dat je alleen blauw en geel gebruikt maar hem dan mat op groen. Heel verrassend.
    Je schaapje is ook heel leuk, ik wens je veel plezier met het slaapfeestje. Heel verstandig dat de andere kinderen niet thuis zijn.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan Sarah !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker, sterren blijven altijd erg leuk! Mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke sterren kaart,Sarah.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk sterren kaartje! Leuke kleurtjes ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo veel sterren, zo leuk! Goed bezig zou ik zeggen ;-)
    Tot binnenkort.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterren; je weet dat ik daar zó van hou :) Mooi detail om dat tekstje dubbel toe te voegen; mooi dat "piepen"
    Fijne avond!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk kaartje! En heel leuk, dat 'piepende' labeltje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterren, altijd leuk! Mooi dat je het labeltje verhoogd heb opgeplakt. Staat goed en geeft altijd wat diepte aan een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, jij valt op sterren! Net als je lapjes, wat je schreef bij mij! Leuk. Je kaart is ook super geworden.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke sterrenkaart in deze kleurencombinatie. De dubbele tekstlabel is leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al zo'n leukerd! Lekker vrolijk.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik loop een beetje achter, wat hebben jullie veel leuke dingen gedaan, mooie kaarsjes en kaartjes en nu deze sterrenkaart, gaaf werk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie sterrenkaart Sarah, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah