woensdag 4 mei 2016

Al mijn verjaardagspost!!



Drie weken geleden was ik jarig
en wat kreeg ik veel 
leuke en mooie post!
Ik had beloofd dat ik ze ging laten zien.
( liep wat vertraging op )
Eerst hingen ze allemaal 
in de living en werden ze bewonderd
door de kinderen.
Nu heb ik ze boven mijn bed gehangen
en daar blijven ze een jaar lang pronken!
Mijn dochter wil voor haar verjaardag
ook mooie echte post krijgen.
Ik doe nog wel een oproepje!
Ze verjaart samen met haar broertje,
jullie krijgen dus dubbel werk!!

Genieten jullie mee?











Mooie collectie !
Zo blij!
Dank jullie allen!
Geniet van de zon
de komende dagen!

19 opmerkingen:

  1. Schitterende verjaardagskaarten geniet er van Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent inderdaad flink verwend met zovele mooie kaarten! Ook van mij alsnog een gelukkige verjaardag!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,

    Oei, dat heb ik gemist! Bij deze nog een heel fijn 'nieuw jaar'...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, dat heb ik door mijn afwezigheid dan dus weer gemist he. Alsnog proficiat, haha. Wat een berg kaartjes, geweldig leuk! En stuk voor stuk zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig dat je zoveel kaarten hebt ontvangen!
    Ik hoor/lees je oproepje t.z.t nog wel over de verjaardag van je dochter en zoon.
    veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Sarah....kun je lekker lang van genieten. Ben benieuwd wanneer je kinderen jarig zijn. Komt vast een kaartje die kant op ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaarten.. wat heb je ze leuk per 2 bij elkaar gezet.. moet bekennen zo slecht te zijn met die kaartjes versturen.. regelmatig hier een oproep voorbij zien komen..dan denk ik ja leuk doe ik. vervolgens vergeet ik te mailen voor het adres... moet denk ik een aparte agenda aanschaffen. wie weet stuur ik een naar je kids.. t.z.t groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, zoveel prachtige kaarten... dan is verjaren heel leuk hé ! :) En je hebt er nog lang geniet van ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Sarah ! Jammer dat ik dat gemist heb, ik had je anders zeker ook nog eentje gestuurd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie verzameling kaarten, Sarah! Leuk dat je er lekker lang van geniet!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit zo allemaal bij elkaar, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij lekker verwend met al die mooie kaarten. Daar kun je nog lang van genieten en veel inspiratie uit op doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je zoveel persoonlijke post hebt ontvangen! Hele mooie verzameling verschillende kaarten. Fijn dat mijn kaartje ook goed is aangekomen. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hoop post. Er zitten schitterende creaties bij. Dat is zeker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je zo na geniet!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke stapel mooie verjaardagskaarten heb je gekregen. Dat is vast nog elke dag genieten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woooow ook jij heb schitterende kaartjes gekregen voor je verjaardag Sarah...echte kunstwerkjes zijn het...Geniet er nog maar lekker van...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat er zoveel mensen hebben gereageerd. Wat een leuke collectie!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah