zondag 26 juni 2016

Teachers plants the seeds of knowledge...


Vandaag toon ik een groot project
- een fotoboek -
waar veel tijd in gekropen is, 
maar ook veel plezier.
Ik schilderde dit als voorblad
met ecoline verf.
De blaasbloem schilderde ik
eerst met maskeervloeistof.
- inspiratie pinterest -


Dit mooie fotoboek 
vulden een mama van de klas
en ik met fijne herinneringen
van de 4 jaren dat juf les
gaf in deze klas.
(  Leerkrachten gaan bij ons
meerdere jaren mee )
Een deel plakte we samen in
maar de meeste plakte ik in
en het versieren nam ik ook op mij.
Ik laat jullie enkele pagina' s zien.


Ik amuseerde me 
met de hexagon pons.


Leuke tapejes van Margo.


Mooi stempels.


Het schrijven van tekstjes.


Inkleuren van stempeltjes.
Hier zijn de diertjes weer Ellen!

Buiten foto' s van de hele klas
vroegen we ook aan alle kinderen
om iets te schrijven/ tekenen
en wat foto' s van zichzelf.

Dit maakte wij



Juf was er heel blij mee.
Tijd om alles te bekijken op
het feest had ze niet, maar
 dat ging ze rustig
thuis doen.
Het was een zalig feest!
Maar nu
Zondag= rustdag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boek en wat een werk zit erin zeg! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig boek, Sarah! Ik kan me voorstellen dat juf daar heel erg blij mee is! Wat een bijzonder cadeau!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi album heb je voor de juf gemaakt, Sarah. Daar zal ze blij mee zijn, een prachtige herinnering aan de afgelopen jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een fantastisch mooi boek ! Daar is heel wat werk in gekropen, maar het is een prachtige herinnering voor de Juf ! Super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend aandenken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boek - daar is duidelijk veel tijd en werk in gekropen, maar het resultaat is dan ook supertof!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, Sarah wat heb je dit prachtig gedaan. Een aandenken om lang te koesteren en dat zal de juf vast en zeker ook vinden!
    Je kunt zien dat je het met zorg gemaakt hebt.
    Lief!
    Hopelijk is je zondag lekker rustig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In een woord: prachtig! Superidee om dat samen te maken voor een juf die 4 jaar met de kinderen "meeloopt"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig album heb je gemaakt Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat een fantastisch geschenk voor de juf: reuze mooi, schitterende herinneringen komen zo weer tot leven!
    Ik zou blij zijn je woensdag nog eens te zien! Dan maak je ook kennis met Angelique (Annigide)! Tot dan!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi, prachtig boek! Maar ik hoop eigenlijk wel dat de leerkrachten bij ons ook meerdere jaren meegaan ;) Een bijzonder cadeau, dat is het. Natuurlijk ga je daar als juf op een rustig moment eens goed naar kijken en van genieten. Leuk ook om mijn beesten weer voorbij te zien komen. Ongetwijfeld veel werk, maar vast ook heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Sarah wat een speciaal kado is dit zeg ! Daar steekt erg veel werk in !
    De juf zal er wel heel blij mee zijn !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah