vrijdag 29 juli 2016

Sending Hugs #1


Kleine meisjes worden groot!
Vandaag vertrekt de oudste op 
kamp naar Zweden voor 10 dagen.
Ze is nog nooit zo lang en zo
ver weg geweest!
Zij heeft er naar afgeteld en
heeft er ontzettend veel zin in!


Dit kaartje heb ik in haar
bagage verstopt:
een lief olifantje met een mooi tekstje
 en fleurig ruitjes papier van MFT.
De bloempjes en vlieger zijn weer
met de paperpiercing techniek.
Sending Hugs is van Sugar Pea,
alsook het tekstballonsnijmalletje.
Met deze kaart doe ik mee
met de vakantie challenges
van Craftliners en
Card en Scrap .


22 opmerkingen:

  1. Spannend, voor je dochter maar ook voor jou :-) In ieder geval vind ze een super lief kaartje van haar moeder tussen haar spullen, daar is ze vast heel blij mee! Het olifantje is echt lief en leuk met die paperpiercing vlieger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, Sarah! Dat papier van MFT is zo leuk! Je dochter zal er vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 10 dagen naar Zweden! Das best lang en bepaald niet naast de deur. Geweldig dat je dochter zo'n zin heeft om te gaan, maar voor jou zal het best even slikken zijn. Het kaartje dat je in haar bagage hebt gestort is enig! Vrolijke kleurtjes met een lieve boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk trouwens dat je meedoet aan de vakantie-challenge van Craftliners!

      Verwijderen
  4. Wat een schatje zeg! Wat een belevenis voor jou dochter, en voor jou ook zolang de deur uit.... groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Zweden is een prachtig land, dus ik ben zeker dat je dochter daar een fantastische tijd zal hebben (stiekem ben ik zelfs een beetje jaloers, hoor...)
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach....wat een lief kaartje voor je dochter Sarah!
    Wat zal ze opkijken als ze het tevoorschijn haalt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje Sarah, Daarmee kan ze in Zweden haar moeders hobby tonen :-) Stiekem toch een veilig idee dat ze met kamp gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,

    Wat een super lief kaartje!! Wat hou ik van die ruitjes... en al de rest ook uiteraard...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zó lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de reactie op mijn blog.
    Misschien zien we elkaar ook wel eens in Antwerpen, ik mag een keer met Mariken en Ellen mee.
    Wat een lief kaartje voor je dochter met die olifant. Lijkt me heel moeilijk om zo lang zonder haar te moeten.
    Maar ze zal het vast naar haar zin hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superlief kaartje Sarah!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart voor in de vakantievalies. zweden, waw, wordt vast een toffe vakantie.
    Dimi is terug van vanavond. Eerste vraag: Mag ik volgend jaar weer mee? Dit taalkamp was dus duidelijk allesbehalve een strafkamp!
    Fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief om zo'n kaartje in haar bagage te stoppen, dat zal ze zeker leuk vinden. Spannend dat ze zo lang weg is, maar ze komt vast thuis met mooie verhalen.
    Leuk dat je deze kaart instuurt voor onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sarah,
    dat is spannend! 10 dagen naar Zweden! En voor jou ook. Je zult haar missen! Het kaartje is enig! Zo leuk dat geruite papier in de vorm van een tekstballon! EN het olifantje is ook al zo gaaf! Zal een verrassing zijn als ze haar koffer openmaakt!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige kaart ! Wauw, helemaal naar Zweden, tof ! Ik wens je dochter een supermooie tijd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje voor je dochter. Daar zal ze blij mee zijn, zo ver weg. Mijn dochter is net terug uit Slovenië. Ben blij dat ze weer thuis is.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Sarah, wat een mooi kaartje.... voor A. Ik ben helemaal fan!!!!
    Prettig weekend.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk kaartje!
    Wat lijkt me dat bijzonder om je kind inderdaad "alleen" zo lang en zo ver weg te laten gaan. Nou..in die fase zitten we (gelukkig) nog niet. Altijd leuk om zo'n kaartje tussen je bagage te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is voor haar spannend en leuk maar ik geloof graag dat het voor jou aan de andere kant ook best moeilijk is. Loslaten valt niet mee; dat weet ik uit ervaring:) Lief om zo;n kaartje tussen haar bagage te stoppen; zo mooi. En dat olifantje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje heb je gemaakt! Mijn favoriete stempels van MFT!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje heb je gemaakt ! Op dit moment zit haar kamp er al voor de helft op, je kan alweer aftellen tot ze terug thuis is, want als er eentje mist thuis is het toch maar stilletjes he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah