vrijdag 27 januari 2017

Oproepje en breiwerkje



Volgende maand op 
27 februari wordt deze
lieve knul 9 jaar.
Bij zijn zussen en broertje
 hangen prachtige kaarten
in hun kamer.
 De laatste in de rij gun ik dat ook.
 Dus wie zin heeft en mijn adres nog
niet heeft, mail me even.
Weten jullie nog de harmonicazak
die ik voor hem haakte.
Hij breide op school zelf
een superlief zakje.


Knap hé!  Zo trots op hem.
Een tip voor jullie:
Hij houdt van geel en groen.
Diertjes en treinen vind hij leuk.
Zijn lievelingsdier is een koala.
Succes voor wie op deze
oproep ingaat en alvast bedankt.
💚💛💚

5 opmerkingen:

  1. Ha, wat een prachtig zakje heeft jouw kapoen gemaakt en euh, heel goede dag om te verjaren hoor, een dagje na mij :)
    Ik ga zeker aan de slag voor een kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat knap om dit te breien! En 9 jaar.... Big boys hihihi. Dat wordt een gezellig feestje. Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap gebreid! Leuk dat ze dat op school nog doen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft hij dat knap gedaan en ik wilde ook al schrijven dat het zo leuk is dat ze dat nog leren. Wat maakte je vier mooie kaarten voor het KKT, zeker de twee in de zachte tinten vind ik prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel mooi ! En inderdaad leuk, dat ze dat op school nog doen. Ik doe natuurlijk weer mee ! :)Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah