dinsdag 21 maart 2017

Dan maar wat kleuren....beetje pech gehad



Mijn berichtjes van gisteren en 
ik het weekend had ik ingepland.
Bedankt voor al jullie lieve reacties.
Vandaag dag 3 met veel rusten.
Ik ben zondagmiddag pijnlijk gevallen
op mijn knie.
Sinds dan lig ik in de zetel,
ook ' s nachts.
Om toch iets om handen te hebben
ben ik wat beginnen kleuren.
De bovenste reeks met aquamarkers.


Deze reeks met copics.
( Margo en Nancy bedankt voor.
de afdrukjes! )
O jee, wat heb ik me ellendig gevoeld.
Gisteren deed niet alleen mijn knie pijn
maar alle spieren van mijn hele lijf.
Vandaag is dat gelukkig al wat beter.
Van Ilse mag ik krukken lenen en 
oma is de wandelstok van opa komen brengen.
Ik zal het de eerste twee weken rustig 
aan moeten doen en seffens probeer
ik de trap te nemen naar de badkamer.
( Dat zal nog een avontuur zijn ☺)
Zo blij dat mijn kinderen op 1 school zitten
en de zussen de broertjes mee
 naar school kunnen nemen.
Zo kan ik echt de rust nemen die
ik nodig heb.


Zondagmiddag heeft de jongste dit
kaartje nog gemaakt.
Met het plakken ( in de zetel )
hielp ik hem.
De afdrukjes lagen nog op mijn
bureau en hij wou ze zo graag kleuren
en er een kaartje mee maken.
Het werd een mooi lentekaartje!

22 opmerkingen:

  1. Oh wat erg voor je! Ik hoop dat het snel beter gaat. Heel veel beterschap. Je hebt wel je afdrukjes mooi ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte beterschap, dat is niet leuk zo'n val dat je overal zeer hebt.
    Leuk ingekleurd al die afdrukjes/stempeltjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vallen is zo erg nog niet, maar dat rusten en niets kunnen is veel erger, ik voel met je mee . . .
    Sterkte met de rust (zal je ook wel goed doen hoor) en af en toe een beetje kleuren :-)
    Lief kaartje heeft je zoon gemaakt, hij kan al goed helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat naar! En dan gedwongen de hele dag rust nemen als je zo niet in elkaar zit. Hopelijk gaat het snel beter! lief kaartje van je zoontje, gezellig zo samen aan de knutsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat een pech, hopelijk knap je snel op en kun je weer makkelijker uit de voeten.
    Je gekleurde plaatjes zijn wel erg mooi geworden.
    Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend, Sarah! Niet uit de voeten kunnen, verschrikkelijk...ik hoop dat je je snel beter voelt!
    Je hebt overigens wel erg mooi gekleurd.
    Groetjes en sterkte
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke afdrukjes,Sarah.Beterschap met je knie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beetje pech? Veel pech! Balen dat je niet verder komt dan de stoel en vooral balen dat je veel pijn hebt. Gelukkig is het wel gelukt om je zoontje te helpen met dit lieve kaartje. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeminee wat akelig! Pijn, aan de stoel gekluisterd en niets kunnen. Heel veel sterkte en beterschap! Je ingekleurde afdrukjes zijn erg mooi; dat geldt ook voor het kaartje van je zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei pijnlijk zeg! Inderdaad verstandig om even rustig aan te doen. En er is niks mis met heerlijk kleuren. Veel beterschap!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oei, da's echt wel niet leuk voor je!
    Hoop dat de pijn snel minder is en dat je snel weer op de been bent! Probeer ondertussen toch een beetje te genieten van de gedwongen rustpauze!
    dikke knuffel
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei, dat is niet leuk! Hopelijk knap je snel op! Gelukkig kun je je wat vermaken met het kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, dat was zeker even schrikken !!!!
    Fijn dat de kids met elkaar naar school kunnen !
    Dus nu maar lekker kleuren.......wacht op prachtige kaarten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah joh, wat een nare valpartij! En rust houden, dat is lastig hè! Probeer het wel, dan knap je sneller op! En een beetje kleuren, dat is in ieder geval wel gezellig! Beterschap jij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is van de nood een deugd maken Sarah...wat vervelend dat je op je knie gevallen bent...dat zal zeker heel pijnlijk geweest zijn...maar het heeft wel een aantal schitterende ingekleurde stempeltjes opgeleverd....En daar gaan vast weer moi kaartjes mee gemaakt worden...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap Sarah, hopelijk gaat het iedere dag vooruit... En inderdaad een geluk dat je grote meiden de jongens mee kunnen nemen, dat scheelt een stuk. Kun jij weer mooi kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O jee, dat is pijnlijk! Beterschap, hopelijk kun je snel weer (letterlijk) uit de voeten! Wel heb je een aardig voorraadje kleurwerk, dat belooft weer veel mooie creaties! Fijn dat je kinderen al wat zelfstandiger zijn en wat heeft je jongste een tof kaartje gekleurd, mooi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hopelijk is het al wat beter met je knie ! Leuk dat je zoontje ook plezier vindt in het kleuren van een kaartje ! Kunnen jullie samen gezellig plaatjes kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Sarah, wat een pech met je knie, ik hoop dat je vlug weer wat beter kan lopen en minder pijn hebt ! Goed dat je nog wat kan kleuren, en de kaart van je zoontje is heel mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oei Sarah dat is niet zo best allemaal...wat een pech.Ik hoop dat het je al iets beter gaat! Kleuren geeft natuurlijk wat afleiding. Mooi kaartje heeft je jongste gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ai Sarah wat een pech. Ik hoop dat het spoedig zal herstellen. Fijn dat je wat afleiding kunt vinden in het kleuren maar als mama met jonge kinderen is dit zeker niet fijn. Beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ai, jai, jai, wat een pech. Lastig hoor als je pijn heb en niet veel kan lopen. Gelukkig heb jij wel een hobby die je kan uitoefenen. Héél véél sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah