zondag 21 mei 2017

Stickey Sunday: Handletteringschrift #2 ' Kaft '


Deze week werkte ik nog verder
aan mijn handletteringschrift.
De cover kreeg een laagje gesso 
en een mooie bloemenbladzijde 
waarop ik een paars ovale papiertje 
plakte met een toepasselijke tekst.


Ook de achterkant kreeg een
vrolijk papier.
The End schreef ik zelf.


Als je de eerste bladzijde opent
zie je dit: wat plakwerk afgewisseld
met zelfgeschreven letters.
In mijn schrift verwerkte ik 
mooie pagina' s van
 de Libelle, Molly, Daphne' s Diary.
( Deze tijdschriften krijg ik altijd
en ik vind het heerlijk om de mooie
pagina' s eruit te halen voor 
enveloppen of zoals nu om
te knippen en plakken )


In Daphne' s diary staan altijd 
leuke lettertypes, die verzamelde ik
op deze pagina.
Ik vulde de pagina nog op
met andere mooie dingen.
Natuurlijk is zo' n schrift ideaal
om ook te spelen met mijn
washitape.


Van Margo kreeg ik een
super tof tijdschrift van 
Card en Scrap over handletteren.
Na dat ik het vele keren bekeken had,
besloot ik om er ook in de knippen
en het te verwerken in mijn schrift.
In het boek zijn ook blaadjes met
lege labels en die kregen 
ook ineens een plekje.
Hier plakte ik tapejes
 met tekst erop.


Ook hier weer veel geoefend met
schrijven op de lege etiketten.
Ik sloot af met 
Letters oefenen =fun.
Dat is zo!

Fijne zondag!

8 opmerkingen:

  1. zo is dat; fun! Niet altijd makkelijk, maar wel fun en dat is het voornaamste . Dit schriftje gaat je zeker al een stuk vooruit helpen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk schriftje heb je zo, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig schriftje en het wordt goed gevuld met prachtige items, leuk!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk doe schrift wordt het zo. Heerlijk denk ik om aan te werken maar ook om in te kijken.
    Geniet er lekker van.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi en leuk uit. Knap hoor dat handlettering.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaw! Jij gaat nogal vooruit in je schriftje. Het zal al snel vol zijn, denk ik. Maar ja, je had nog een voorraadje, zei je, dus dan kan je gewoon doorwerken in een volgend. Heel tof en vrolijk, die afwisseling tussen mooie prenten/tekeningen uit tijdschriften en letters. Je kaft is ook tof, de achterkant vind ik zo grappig! Hopelijk hebben de theetjes gesmaakt! Ik heb alvast meerdere keren genoten van jouw thee en de nootjes met chocolade zijn héérlijk.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Sarah wat geweldig ! Ik heb intussen ook het tweede nummer gevonden en heb ze beiden al van voor naar achter doorgebladerd en weer terug, maar de stap om echt te beginnen nog niet gezet, maar terwijl ik dit typ, bendenk ik me dat dit eigenlijk wel erg handig en vooral compact is om mee te nemen op reis ! Dus dat ga ik doen ! Maar hopelijk kan ik voor die tijd toch al een beginnetje maken. Dit is echt een heel erg inspirerende post !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke bezigheid! Leuk om te doen en het ziet er ook nog een hartstikke gaaf uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah