woensdag 29 november 2017

Kleurenkaartenteam: Felroze en rood


Dit kaartje gaf ik gisteren mee 
met mijn mama toen 
ze hier even op bezoek was.
Ik maakte het kaartje voor mijn papa.
We hopen dat hij vandaag naar huis mag,
maar helemaal zeker zijn we nog niet...
Gisteren gebeurde er ineens toch
weer een onderzoek ...
Dat lange wachten is nogal wat...


Gewoon een kaartje met veel hartjes
maakte ik voor mijn papa.
Ik versierde de kaart met een
 puffy sticker met een hartje
 en één met een brilletje.
 ( een knipoog naar mijn papa )
Morgen kan de jongste 
 eindelijk weer naar school.
Kan ik even op adem komen 
want er komt een druk weekend aan.
En ik hoop dat mijn ander zoontje wacht
tot volgende week met de waterpokken ☺

Andere deelnemers van het KKT
vind je bij Martina.

Fijne dag!

33 opmerkingen:

  1. schitterende kaart Sarah, perfect voor de kleuren van het KKT! Mooie woordstans die Love.
    Ik heb al zitten surfen voor grote letterstansen, maar niet gevonden. Ik blijf het in de gaten houden.
    Fijne dag, hopelijk mag je pa naar huis!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart voor je papa gemaakt Sarah, zo leuk met die hartjes erop...en die grote tekst maakt het tot een schitterend geheel..

    groetjes
    Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je er zo van gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en lief kaartje voor je papa, Sarah! Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt. Fijn dat je even adempauze hebt, met alle kinderen weer op school.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve kaart, daar knapt hij vast van op! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie. Succes met het bijkomen en ik hoop dat de oudste inderdaad nog even wacht Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt zo leuk om al die kaartjes voorbij te zien komen in ‘mijn’ kleurencombinatie! Het staat ook echt heel vrolijk, roze en rood. Door alle hartjes op jouw kaart is ie niet alleen vrolijk, maar ook heel lief! Dat zal je vader goed doen. Hopen dat hij vandaag naar huis mag. Mooi gedaan trouwens zoals je de love ‘verbouwt’ hebt. Dat je die nog steeds had?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijk kaartje zal je papa wel van opfleuren.
    Beste ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart in deze leuke kleurencombinatie, de teksts springt er echt uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Sarah, ziekte en dan ook nog een ziek kind. Kan me voorstellen, dat je dan even denkt. NU even NIET. Maar veel sterkte met je Vader. Alles komt goed hoor. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke, vrolijke KKT kaart sarah. beterschap nog voor je vader. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje voor je vader, daar zal hij vast blij mee zijn. Sterkte met alle zieken! grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaartje heb je gemaakt voor je papa, hopelijk weten jullie snel het resultaat en wordt hij snel weer beter.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie uitwerking voor het KKT, ik heb al meer kaartjes in deze kleur gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en vrolijke kaart voor je vader! En zo te hopen dat hij naar huis mag. Ziekenhuizen zijn vermoeiend, ook voor de familie. Sterkte, en ook met de zieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Perfect papiertje voor kleurenkaartenteam en mooie tekst op het gave kaartje voor je vader!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Sarah,

    Oei, hij zit tussen de zoeken daar... niet gezellig... hopelijk komt het met jouw papa helemaal goed!
    Lieve kaart maakte je voor hem! Dat zal hem wel goed doen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alles klopt bij dit kaartje! Erg mooi. Je paps zal er vast blij mee zijn. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal leuk en lief kaartje, zal je papa wel blij mee zijn
    succes met het naar huis komen, hopelijk staat er nu niet te veel meer in de weg en lukt het verzorgen thuis goed
    fijn dat je weer mee doet ! op naar de volgende uitdaging,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tof kaartje Sarah, en die andere van afgelopen week zijn ook weer uit de kunst. Even uitrusten hoor, het wordt de komende tijd al druk genoeg . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje heb je voor je papa gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje heb je voor je vader gemaakt Sarah....dat doet hem vast heel erg goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi met die teksten erop !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een leuke en mooie kaart waar je pap mee tevreden zal zijn . Hopelijk mag hij gauw naar huis.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooie kaartje Sarah, je papa zal er alvast heel blij mee geweest zijn. Het allerbeste voor hem en groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuk en lief kaartje voor je papa! Daar kan je mee aan komen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lief kaartje heb je voor je vader gemaakt. Dat zal hem vast heel goed doen.
    Hopelijk mag hij snel naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart voor KKT! En hopelijk mag je vader naar huis. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi liefdevol kaartje heb je voor je vader gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooi en lief kaartje voor je vader, en mocht hij naar huis? ik hoop dat je eventjes wat rust gegund is!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief en schattig kaartje. Leuk idee met die stickertjes. Beterschap met je pa. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sarah, i loop en beetje achter door mijn verjaardag en werk, maar nu kom ik kijken. Wat een gaaf kaartje voor het KKT heb je gemaakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah