woensdag 28 maart 2018

Kleurenkaartenteam: licht Turquoise en mosterd Geel


Het was deze keer mijn beurt
om kleurtjes te kiezen voor het
KKT van Martina
Ik koos voor lente kleurtjes
en zocht deze inspiratiefoto uit:



Met de kleurtjes licht Turquoise
en mosterd geel maakte ik een kaartje
aan de hand van een schets
van Anreda



Het kaartje stuurde ik naar
jarige Irene.


De dame op de kaart geniet
volop van de lente.

Vanmiddag is het hier
een dubbele speeldate.
 Jaro en Moriander hebben
een vriendje dat komt spelen.
( En dat zijn ook broertjes )
Dus extra druk vanmiddag ...
KKT rondje kan er wel eens
overschieten vandaag...

39 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje Sarah, toffe kleurkeuze!
    Fijne dag, veel plezier deze namiddag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee vliegen in één klap, een leuke kaart is het geworden, wel gezellig zo met die cirkels
    fijn dat je deze 'moeilijke' uitdaging hebt verzonnen =) en je er deze maand bij bent,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Sarah, ben helaas weer vergeten mee te doen...
    volgende keer beter.
    gezellig vanmiddag....een drukke boel dus.
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Erg leuk met deze dame erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg!! Heel mooi kaartje en wat leuk dat je de sketch ook voor Irene had...en zo totaal verschillend van de mijne!
    Ik hoop voor je dat je juist tijd hebt door de dubbele speeldate. Was bij mij vaak. Dan haden ze allemaal iemand mee en dus 10 kinderen in huis en ik kon heerlijk mijn eigen gang gaan, de kinderen vermaakten zich samen. Ik had er dan letterlijk geen kind aan. Wie weet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een gave kleurencombi uitgekozen, wat een vrolijke kaartjes en creaties komen er vandaag voorbij! Jouw kaartje is ook erg tof, gaaf hoe je de sketch hebt verwerkt, mooi voorjaarskaartje! Veel plezier vanmiddag met de boys...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke feestelijke kaart, Sarah. En succes met de dubbele speeldate. En wat vandaag niet lukt kan altijd morgen, of overmorgen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleuren zijn écht zo mooi en lente-achtig samen, goed bedacht Sarah en ik ben blij met de prachtkaart die je er mee hebt gemaakt, dank je wel! In NL uitsluitend op maandag géén postbezorging!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaartje met sketch zeg! prachtig gevonden en uitgewerkt.
    Succes vanmiddag! Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof kaartje Sarah, goede keus en lekker gemakkelijk om uit te voeren, wegens tijdgebrek deze keer geen mannenkaart gemaakt maar dat komt nog wel. Veel plezier met de mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk en vrolijk kaartje! Zo dom, ik ben het KKT vergeten, beetje te druk op dit moment...Volgende keer beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende uitwerking van de sketch heb je gemaakt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje Sarah. Bedankt voor de uitdaging. Het was best een "bevalling".
    Veel plezier vanmiddag met de boys, ik hoop voor je op mooi weer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, hele mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was een moeilijke kleurencombi, maar uiteindelijk komen er gave kaarten uit te voorschijn. Lekker vrolijk, past bij de lente. Erg leuke kaart heb je gemaakt. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart super mooi! Ik hou van cirkels en die kleuren zijn idd heerlijk lente-fris! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een mooie kleurencombinatie, prachtig kaartje laat je ons zien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. bedankt voor je kleurkeuze, ik vond het niet zo evident. Je hebt er leuke kaart meer gemaakt, lentefris en vrolijke cirkels
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt voor het KKT Sarah! Een gezellige boel bij jullie.....hier ook....de kleinkinderen zijn vandaag een extra dagje bij ons. Ik heb gisteren achter de naaimachine gezeten en een tipi tent gemaakt waar ze heerlijk mee spelen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee challenges in één, knap gedaan! Je kaartje is heel leuk geworden! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee challenges in één, knap gedaan! Een heel leuk kaartje zo! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk Sarah, leuke schets ook. Gaaf. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, wat een prachtige kaart! Heel mooi gecombineerd!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart, gaaf ook de sketch die je gebruikt hebt. Mooi geheel! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje en een mooie sketch. Heb deze wel gezien maar kon er zo gauw niet bij bedenken! maar bij is de sketch ook erg mooi geworden. Veel succes met de kids. Je zult vanavond wel moe zijn!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart ! Mooi opgebouwd ! ik heb die stempel ook, dus heb ik weer een ideetje opgedaan ... wordt vervolgd.
    Groetjes en fijne avond ! Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt mooie kleuren gekozen en een toffe kaart ermee gemaakt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke, vrolijke kleurencombinatie heb je voor ons uitgekozen. Mooie kaart heb je gemaakt. Lekker veel cirkels, tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje, de KKT kleuren komen goed uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel elegant kaartje, ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Pittige, moeilijke kleuren vind Ik, maar wat heb jij een mooie kaart gemaakt.
    De sketch herkende ik meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat ben je creatief geweest afgelopen week. Wat een prachtige creaties. Net als deze mooie kaart. Een prachtige kleurencombi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gave kleurencombi en wat een leuke kaart levert het op.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik was meteen gewonnen voor jouw keuze van de KKT kleuren Sarah. Het is echt een hele mooie combinatie en je kaart is ook heel mooi geworden. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik had gisteren geen tijd om langs te komen om je KKT kaartje te bewonderen, dus doe ik het vandaag.
    Hij is heel tof geworden!
    Bedankt voor je gave verjaarskaartje. Een echte verrassing!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart, ik vind deze kleurencombinatie heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart en wat een leuke sketch heb je gebruikt!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Sarah,

    Door verbouw-perikelen is mijn reactie wat later dan voorzien. Maar toch doe ik flink de hele ronde nog...

    Jouw kaartje is echt leuk, je hebt deze kleurencombinatie goed gekozen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah