donderdag 26 april 2018

Elke donderdag een kerstkaart #17


Normaal plan ik mijn kerstkaartberichtjes
een dag op voorhand al in, 
maar het was te druk gisteren.
Vanochtend piepte ik even alvast naar
de opdracht van april van 52 WTC.
Rosina bedacht een leuke opdracht!
(  hip hip hoera voor de jarige 👑 )
Ik wist direct welke kaart 
ik vandaag laat zien.


Vorige keer maakte ik voor een
challenge een schommelkaart,
die beviel me zo dat ik dacht, dat 
is eigenlijk ook leuk voor 
een kerstkaart.
Ik koos voor de grappige
kerstman van MFT.
Ik maakte op mijn kaart alleen
een dom foutje, zien jullie wat?
Dochterlief zei dat ik het zo
moest laten, de ontvanger merkt
het vast niet op...
Deze kaart link ik morgen bij
de challenge van april
bij 52 WTC en laat ik ook
meedoen bij de De Egel
# 56 ' Gebruik een stempel !

Fijne dag!



32 opmerkingen:

  1. Heel schattig sarah.
    Met mij gaat het al doet praten nog redelijk veel pijn toch als ik lang en veel praat. En s'morgens is de zone neus, eronder, bovenlip binnen en buitenkant ook nog steeds gezwollen en heel pijnlijk. Het heeft zijn tijd nodig. Heel lief dat je ernaar vroeg.
    Fijne nieuwe dag, groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat toevallig en erg leuk kaartje! Geeft niks hoor dat de hangers zich niks aantrekken van de zwaartekracht ;)
    grt Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schat van een kaartje,gelijk heb je morgen deze laten deelnemen aan de challenge...
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Liefs en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, de kerstballen hangen niet maar staan... Het is dat ik er nu naar ging zoeken, omdat je had verklapt dat er iets mis ging ;-) Hartstikke leuk, deze schommelkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het spijt me! ik zie even niets verkeerds.... Dus het zal meevallen. je schommelkaart is erg leuk! Heel mooi afdrukje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en ook een leuke kaartvorm.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik heb het ook niet gezien hoor, lees het nu net hierboven... Maar het valt echt niet op, het is een prachtige kaart met leuke stempelfiguurtjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk schommelkaart Sara en ik denk ook niet dat het op zal vallen. Alle aandacht gaat naar het ingekleurde plaatje, zó leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk schommelkaartje, en meteen geschikt voor de nieuwe challenge! Leuk hoor!
    Hij is heel vrolijk, en als je niks geschreven had had ik echt niet opgemerkt dat de kerstballen omhoog hangen...dus een ontvanger ziet dat vast ook niet. :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kerstkaartje, geen fout te bekennen hoor.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie schommelkaart en gelijk al klaar voor de uitdaging! Ik zie niets verkeerds dus houden zo maar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als jij het niet had gezegd ......het is een leuke wiebel met die enige MFT-stempeltjes en de ballen zijn gewoon van slag door het gewiebel!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart! Leuk met deze afbeeldingen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk ...en de kerstballen op zijn kop is vast hip !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze schommelkaart in kerstversie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan met de staande kerstballen Sarah.....als je het niet gezegd had was het me niet opgevallen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had je niet gezegd dat er een probleempje was,i had het vast niet gezien... ik zit wel op mijn kleine gsm-schermpje te bloggen, onderweg naar Nederland. Leuke schommelkaart, wil ik ook nog eens maken. Weet nu dankzij jou dat ik moet uitkijken welk DP te gebruiken.
    Succes met de challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kerstkaart Sarah. Ook je mosterdkaartje vind ik prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zag het niet, echt niet!!
    Leuke kaart, die bont rand is net echt.
    Leuk detail

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk deze schommelkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel origineel en mooi kaartje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel origineel en mooi kaartje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk, een schommelkaart. Ik kwam er vandaag niet aan toe, dat lees je morgenmiddag. Ik zie dat je eigenlijk de achterkant van de kaart hebt gebruikt. Nu hangen de kertsballen aan de achterkant goed, denk ik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous design and great card. Love the fun Santa too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk kaartje ! mooi gemaakt
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. kijk daar staat de leuke wiebelkaart dan, heb hem natuurlijk al gezien, maar laat toch nog even een berichtje achter...
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC
    Bedankt voor je deelname aan de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldig leuke schommelkaart Sarah, jij bent echt super snel. Het is dat je het schreef anders was het me nog helemaal niet op gevallen. Dus niet erg, gewoon vesturen die mooie grappige kaart. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hartstikke leuk kaartje1 En foutjes moet je niet vermelden, dan vallen ze niet ;-).
    Fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een superleuke kaart Sarah!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi je kerst wiebelkaartje Sarah...en het schoonheidsfoutje is helemaal niet erg....het is dat je het aangaf , anders had ik het niet opgemerkt
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha, ja dan ga je juist kijken..... superleuke kaartje geworden. Ik maakte ook een schommelkaart. Fijn dat je de uitdaging van de Egel aangegaan bent. Dank je wel dat je meedoet. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

  32. Heel gaaf dat je meedoet met onze '#56e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah