zaterdag 4 maart 2023

Zakje voor schaakspel



Schaken is weer helemaal in onder
de jongeren. Tijdens de pauze op
school schaakt Moriander regelmatig 
een potje met vrienden.
Tweedehands vond
ik mooie houten schaakfiguren.
Daar maakte ik een zakje voor.


Het stofje is helemaal perfect voor
de schaakstukken in op te bergen. 


Het houten bord hadden we al heel lang liggen,
ooit gevonden en werd vroeger vaak gebruikt
om bouwsel van de Lego op te zetten, maar
nu met de houten schaakfiguren erop heeft het
zijn oorspronkelijke functie terug.
De jarige job was blij met zijn kadootje.

Vandaag gaan we naar het feestje
van Leo, hij wordt 1 jaar!
Zijn kadootje voor hem zien
jullie gauw. 😉

Fijne weekend!


 

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt Sarah
    En wat leuk dat het schaakspel weer her ontdekt is!
    Ah kleine Leo alweer 1 jaar, waar blijft de tijd, fijne dag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan en zo'n mooi bijpassend stofje. Ik heb altijd nog wel een willen leren schaken maar mijn hoofd is te warrig er voor denk ik. Ha, ha.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stofje heb je gebruikt. Enig! Leuk dat het weer in is bij jongeren. En Leo al 1 jaar. Fijn dat we het weer kunnen vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een superstofje voor deze schaakstukjes.
    Benieuwd wat je voor de kleine gemaakt heb.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Felicitaties voor de jarige job. Wat een leuk kado weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah