zaterdag 29 juli 2023

Strawberry fields forever ๐Ÿ“๐Ÿ“ * Art Journal #41/2



Ik maakte eergisteren nog eens 
een pagina af in mijn art journal.


Deze pagina had ik al lang geleden
klaar gemaakt (2019). Een ideale 
ondergrond om iets mee te doen.


Vorig weekend stempelde ik aardbeien
en schilderde ze in en ik bedacht wat ik er
mee kon doen en toen dacht ik aan
mijn art journal.


Ik plakte ze op de pagina en met
een witte stift tekende ik wat mandala's.
Ik moest direct aan het liedje van 
The Beatles denken.


Ik schreef een stuk van de songtekst
op de pagina ernaast.


De hele pagina ziet er zo uit.
Mijn Art Journal is bijna vol.
Nog 1 pagina en ik kan hem inbinden!

De andere aardbeien kwamen op een 
kaart, die zien jullie morgen.

Fijn nieuws voor Aranka.
Ze mag vanaf dit weekend over huis
van zaterdag op zondag.
Na 11 weken kan ze een keer in
haar eigen bedje slapen.
Dat geeft weer moed.
Ze wil dit weekend gezellig met haar
huisgenote de tijd doorbrengen, wat 
spullen uitpakken, samen eten,...
Mijn hulp is niet
nodig, dus ik heb ook een beetje een 
vrij weekend. (Maar ik hou me toch
een beetje parraat als er toch hulp
nodig moest zijn, maar ik snap dat 
ze graag eens op haar eigen wil zijn).

Dit voelt als een heel belangrijke
stap in de goede richting! ๐Ÿ‘

Fijn weekend!


 



11 opmerkingen:

  1. Een prachtige pagina Sarah en ik heb meteen het liedje in mijn hoofd๐Ÿ˜€. Wat fijn dat Aranka een weekendje naar huis mag, lijkt me een hele stap vooruit. Maar, ik kan me voorstellen dat jij op de achtergrond "paraat" wil blijven.
    Liefs en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pagina met de mooie achtergrond en het leuke fruit erop
    fijn nieuws zeg dat Aranka naar huis mag weer een stapje in de goede richting snap het ook wel dat ze gezellig met haar huisgenoot ervan wil genieten met moeders op de achtergrond geniet lekker even van je vrije tijd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is zeker fijn voor Aranka! Lekker thuis aanrommelen, even weg van alle zorginstellingen.
    Je hebt een leuke pagina gemaakt met de aardbeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke pagina met het lekkere fruit op die mooie achtergrond. Eindelijk is het zover, dat Aranka haar nieuwe kamer kan zien. Wat zal ze genieten! Maar ik ben er bijna zeker van, dat dat gaat lukken. En ik hoop jij ook!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even met het laatste beginnen: SUPER!
    Wat een goed nieuws. En logisch dat ze op zichzelf in haar nieuwe woning wil zijn. Wat zal ze ernaar verlangd hebben! En jij bent standby, dat is ook fijn!
    Je pagina's zijn mooi en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een heerlijk bericht type je hier...fijn dat het een flinke stap de goede richting op gaat..
    Ja begrijpelijk dat ze even een weekend haar "eigen"
    leventje weer op wilt pakken...Maar jij bent de hele belangrijke "STANDBY" en dat weet ze vast en zeker dat geeft ook een fijn gevoel.
    Liefs Annemarie en Merit.
    Heerlijks zomerse pagina.s met die lekkere aardbeien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie journal pagina's en mooi nieuws over Aranka. Thuis een nachtje logeren een stap in de goede richting.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah Sarah wat een mooi nieuws, dat Aranka even thuis kan bijkomen, natuurlijk ben jij stand-by, maar ze heeft toch alweer veel zelfvertrouwen, het zal het herstel vast bevorderen
    Mooie pagina van het Beatleliedje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt deze journal, en wow wat fijn dat ze een even naar huis mag. Dat zal haar goed doen, en ook wel emotioneel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige pagina Sarah! En wat fijn dat Aranka naar huis mocht dit weekend. Het zijn allemaal kleine stapjes maar het zijn stapjes vooruit! Ik heb je mail gelezen en ik kom daar binnenkort op terug hoor. Even een rustig momentje afwachten. Ik hoop dat ze heeft genoten van haar huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. YES!!!!
    Goed nieuws voor jullie.
    Wat fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah