zaterdag 29 augustus 2015

Scrap My dream : Mannenkaart


Een kaartje voor een familielid
die jammer genoeg erg ziek is .
Via deze kaart wil ik hem en zijn 
vrouw steunen 
in deze moeilijke periode .


Het pluimpje van Four Feathers
plakte ik verhoogd op.
Verder gebruikte ik van SU de hexagonstempels
en ik leende de Gorgeous Grunge set van Ilse 
( die komt op mijn verlanglijstje,
dat steeds maar aangroeit !! )
Ik gebruikte alleen maar bruin en lichtblauw ,
dat vind ik mooi voor een man .
Het tektsje schreef ik zelf .
Welkom Sabine en Veerle ,
fijn dat jullie mijn blog
willen volgen .
Fijn weekend allen !


17 opmerkingen:

  1. altijd welkom een kaartje met wat steun ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Sarah. En wat een mooi handschrift heb jij. Knap om zelf de tekst op een kaart te schrijven, heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....deze is echt heel erg GAAF Sarah!
    Heel erg mooi is je handschrift!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat onze blogposts vandaag zo op elkaar aansluiten. Zo zie je maar weer hoe veelzijdig en populair de Gorgeous Grunge stempelset is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, blij dat ik je kon helpen met de stempels ;-)
    Fijn weekend!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, tof met die hexagons en het veertje past er ook leuk bij. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sarah
    een erg mooie strakke kaart ziet er geweldig gaaf uit in deze kleur!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sarah, je kaart is weer erg geslaagd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stoer kaartje. Daar zullen ze veel steun aan hebben.Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Prachtige kleuren en die veren doen het goed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig mannenkaartje Sarah...heel leuk met die hexagons...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en stijlvol kaartje Sarah. Erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje en leuk om te zien dat je je woensdag liet inspireren door de felle kleurtjes van de korte broek!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze had ik even gemist. Stijlvol kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en vooral lief dat je dit voor hen maakt...dat zal hen goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah