donderdag 31 december 2015

Altijd vuurwerk op je verjaardag !


Precies 12 jaar geleden werd 
mijn dochter na een vlotte 
thuisbevalling
in  bad geboren om 8 u 11 .
Sinds 2003 is oudjaar
echt een feestdag voor ons !
Zo bijzonder !
Als het vuurwerk klinkt 
dan denk ik terug aan die eerste nacht
dat ik gelukzalig in bed lag
met aan de ene zijde een prachtig
 lief tweejarig meisje en 
aan de andere kant een vredevol 
rustig babytje .
De volgende ochtend
lag er een mooi sneeuwtapijt !
Dat zijn mooie momenten
om te koesteren .


En nu over het kaartje dat ik
maakte voor mijn dochter .
Veel blauw ,
een lief poesje 
en veel hartjes .


Het schattige poesje 
kleurde ik met mijn copics .

Wij gaan feesten vandaag !
Voor haar verjaardag gaan we
 vanavond naar het circus.
En het vuurwerk is al geregeld !
( Bij ons rondom zie je altijd overal
vuurwerk , daarvoor hoeven
we niks te doen . )


Ik wens jullie allen een mooie overgang
naar 2016 !




17 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje en gefeliciteerd met je dochter!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter! Hartstikke lief kaartje heb je gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je dochter, Sarah. En wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt.
    Jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuke kaart.nog een dikke proficiat aan je dochter,lekker dubbel feest dus
    Grtjsmartina
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker bijzonder! Van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Hoe vond ze je uiltjescadeau?
    Je kaart is in elk geval prachtig!
    Fijne dag en avond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat moet dat 12 jaar geleden een prachtige oudejaardsdag geweest zijn! En wat zul jij je toen rijk gevoeld hebben met je twee kinderen. En dan ook nog sneeuw de volgende ochtend, het lijkt wel een sprookje. Jullie zullen vandaag ongetwijfeld een supergezellige dag hebben. Heel veel plezier met alles en geniet. Zeker ook van het vuurwerk dat je geregeld hebt ;) Hele gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje heb je voor je dochter gemaakt. Gefeliciteerd allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!
    Een bijzondere dag om jarig te zijn, die dag mag bijzonder gevierd worden. Heel veel plezier.
    Een lief kaartje voor een lief meisje, geniet van en met elkaar en koester al het moois!

    Ik ga mijn nicht(je) bellen, zij is ook jarig vandaag (-:
    Groetjes, ook aan je dochter,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje! Een gelukkige verjaardag voor je dochter en natuurlijk een fijn eindejaar en morgen een goed nieuw begin...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart,Sarah.Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.Een fijne jaarwisseling en een gelukkig,gezond en creatief 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi verhaaltje over de geboorte van je dochter die vandaag al 12 wordt, van harte gefeliciteerd Sarah! Lieve kaart heb je voor haar gemaakt en ja over vuurwerk zullen we het maar niet hebben..hier dreunt het al de hele dag ook al mag dat helemaal niet maar ja in NL wordt gewoon niks gehandhaafd! Zou zo blij zijn met een groot siervuurwerk op een plek in de stad ipv deze geldverslindende herrie!!
    Fijne jaarwisseling, veel plezier in het circus en alle goeds voor 2016!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige momenten om te koesteren Sarah. Heel leuk kaartje. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en speciale dag om geboren te worden. Ik kan me voorstellen dat jij je die dag zo rijk voelde. (En nog voelt neem ik aan:)..)Van harte gefeliciteerd; geniet van deze prachtige dag en heel veel plezier. Slim om het vuurwerk door anderen te laten regelen :)

    Je kaartje is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sarah, fijne verjaardag met dochterlief en een goed 2016 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je dochter, wat een geweldig mooie en schattige kaart heb je voor haar gemaakt.
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Hoe bijzonder! Prachtig kaartje. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik snap dat dat dierbare herinneringen zijn. Alsnog gefeliciteerd met je dochter, je maakte een prachtig kaartje voor haar.
    Voor jou en je gezin een mooi en creatief 2016
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah