dinsdag 26 januari 2016

Brandweer Sweaters



Net voor de kerstvakantie
naaide ik deze twee sweaters
voor mijn zoontjes .
Ik maakte er een pakje van voor
onder de kerstboom .
Ze waren heel blij 
en zijn al veel gedragen .


Kinderkleding maken is zo leuk !
Van beide stofjes kocht ik 60 cm stof en 
dan met wat gepuzzel krijg je er heel wat uit .
De achterkant is effen lichtblauw ,
zo weten ze ook ineens wat 
voor of achterkant is .
En ik hou nog wat van deze 
leuke brandweer stof over voor 
een detail in een volgend projectje .

Wauw ! 
Zoveel toffe reacties op 
mijn kaartje gisteren !
Heerlijk om te lezen !
Tot morgen voor
het KKT !

16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi foto van je zoontjes Sarah...en zo te zien zijn ze heel fier op hun mooie sweaters ..
    Prachtig gemaakt hoor...Ik had 2 meiden en daar heb ik vroeger ook heel veel voor genaaid...vond dat altijd heel leuk om te doen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere truien voor je mannen, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke truien zie je niet zo veel. Echte jongens truien. LĂ©uke foto. Handig zo' n moeder die van alles kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die twee mannen in de sweaters !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och zie, kei lief.
    is da zo van zacht materiaal ?
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gewoon ! Dat doe ik je niet na hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn hoor, zo'n handige moeder. Ze zijn heel schattig en staan erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net als Rosina veel genaaid voor de meiden, wat minder voor onze zoon maar toen had ik ook minder tijd. Prachtig werk heb je afgeleverd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk nou, twee trotse jongens met hun brandweertrui! Geweldig. Iets om trots op te zijn, zowel je kinderen als je naaiwerk. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staan ze er leuk op jouw boys, met hun nieuwe truien. Knap gedaan heb je dat! Ik heb vroeger ook zoveel genaaid voor Lot, dat was zo gezellig!! Jouw mannekes zijn zichtbaar blij met hun outfit! Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoer stofje, leuke truien, en zie je jongens eens glimmen van de pret!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk! Ja, het is enig om kleding te maken voor je kinderen. Die tijd is snel voorbij gegaan als ik terug kijk.
    Geniet ervan Sarah!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto van de jongens met hun mooie sweaters, knap gedaan weer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je ziet gelijk aan de blije gezichtjes van je zoontjes dat dit een succes is. En zo netjes gemaakt. Superleuk Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah