vrijdag 27 mei 2016

Sterrenpyama #2 en OPROEPJE !!



Joepie, ik mocht iets maken
voor mijn grote meid.
Een pyama vol sterren om
heerlijk te kunnen dromen.


En bij deze wil in ook een
OPROEP doen, want toen zij al mijn
verjaardagspost zag, zei ze :
"  Ik wil ook eens mooie
ECHTE post krijgen."
Ze wordt op
10 juli 15 jaar!


MAAR ook deze lieverd is op
die dag jarig en wordt 6 !
( kleding ook handmade )
Zij houdt van paars, dromenvangers en bloemen.
Hij houdt van goud, rood, dieren en treinen.
Maar natuurlijk zijn jullie helemaal vrij,
het zijn maar tips of inspiratiebronnen.

Als jullie kaartjes- maak - kriebels hebben, 
mail me dan gerust voor ons adres.


EN steek ze gerust samen in een envelopje!
Ze komen goed overeen om gewoon
om de beurt een omslagje te openen.
 De dag nadien zijn we op vakantie,
dus post ze tijdig! 
* Ze zijn jarig op een zondag *

Xxx

11 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke pyjama ! Ik maak voor alle 2 je schatten een kaartje hoor ! Ik mail je effe !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, die sterrenpyjama! Dat moet lekker slapen (en dromen). Wat lijkt je dochter op jou, zeg! Leuk om te zien. Bijzonder trouwens, twee jarigen op één dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die leuke pyama die je gemaakt hebt voor je dochter Sarah....en ik heb je oproepje begrepen ;-))
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave pyjama, dat wordt lekker dromen.
    groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, heerlijk, zo'n eigengemaakte pyama, wat zal die lekker slapen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht dat ik vanmiddag al gereageerd had, maar zie niets staan. Dan nog maar een keer. Gave pyjama, knap gemaakt! En wat lijkt je dochter op jou. Leuk om te zien. Wel bijzonder, twee kinderen op dezelfde dag jarig. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap twee van die pyjama's. EN ze zijn er blij mee zo te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, samen jarig, dubbel feest ! En wat een prachtige pyjama, de kinderen boffen met zo'n "super-mama" !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tuurlijk wil ik je stralende kinderen een verjaardagskaart sturen! Ik stuur je morgen een mailtje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wat een leuke creaties!! Ik ga binnenkort ook aan de slag om een leuk kleedje te maken voor mijn dochtertje! Eerst nog de stof vinden die ik wil :D haha.. Ik stuur je zo een mailtje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke pyjama's en wat een leuek oproep. Ik ga je een berichtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah