vrijdag 28 juli 2017

Kaartje voor Rosina


Deze week ging dit kaartje
met de post naar Rosina.
Om haar een beetje steun te geven
bij haar herstel.
Inspiratie vond ik op pinterest.
Ik koos mooi papier van MFT.
Ik stante een venstertje uit.


Op de binnenkant
plakte ik een zelfde maat rechthoek
 met een mooie tekst van Su erop.


De mooie bloemen zijn
ook van MFT en die
beschilderde ik.
Elke bloem kreeg nog een diamant.

Ik doe mee met
 Craftliners # 40: veel bloemen
CCCB #237: something with S

16 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje heb je zo voor Rosina gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en lief kaartje Sarah daar zal ze blij mee zijn.
    groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart voor Rosina!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, daar zal Rosina zeker blij mee zijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje met deze mooie tekst heb je voor Rosina gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje en erg leuk zo met het luikje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Sarah. Hij past helemaal bij onze challenge van Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig mooi!! Alles eraan is top: de kleuren, de stansen, je schilderwerk, de tekst, het model, het papier ( o jee, niet naast je schoenen gaan lopen....)
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje is het geworden Sarah!! Gave kleuren en leuk zo'n venster.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great design - those flowers are really lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie bloemengroet om Rosina een hart onder de riem te steken super mooi gebaar Sarah.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje en wat een leuk idee van het venster. De zwarte kaders maken het helemaal af. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje heb je voor Rosina gemaakt Sarah!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart voor Rosalina, gaaf dat kader en prachtige tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart voor Rosalina.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah