dinsdag 5 december 2017

Liftchallenge



Dit kaartje maakte ik naar
aanleiding van de
Liftchallenge # 124
' gradueel kleurverloop'


De tekst en het konijntje
zijn van MFT.
Nadat deze klaar was
kreeg ik ineens
nog een idee.


Ik stempelde het konijntje op
dezelfde plek en ook een keer
op een post- it en bedekte daarmee
mijn konijntje.
Ik maakte de achtergrond,
haalde de post it weg en kleurde
het konijntje in met copics.


Met goud embossingpoeder
 deed ik de tekst erop.
Hier zie je de schittering goed.


Hier zie je het tweetal samen.

O jee, wat werden mijn ouders
hun geduld weer op de proef gesteld.
Hij zou om 14 u thuis arriveren,
maar het was zo druk in het ziekenhuis
dat mijn papa pas om 22.20 !!!
thuis werd gebracht.
Dat is echt niet leuk.
Maar vanaf nu gaat alles beter!!!
Bedankt voor al jullie positieve
berichtjes!

26 opmerkingen:

  1. Wow....twee super mooie kaarten, Sarah.
    En wat fijn dat je vader nu eindelijk echt thuis is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes zeg.
    Lief ook en die tekst....beide zo mooi.
    Ik heb geen voorkeur voor 1 kaartje, ze zijn echt alletwee heel erg leuk.
    Ik verbaas mij over de omgang met (oudere) mensen in het ziekenhuis......eigenlijk is het te gek voor woorden, zoals het gegaan is.
    Nu maar positief blijven.
    Sterkte maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dezelfde opzet zijn het 2 heel verschillende kaartjes geworden. Allebei zijn ze heel leuk geworden. Ik lees al je berichten, maar kom helaas nauwelijks toe aan reageren. Heel veel sterkte en beterschap voor je vader. Fijn dat hij weer thuis is, thuis herstel je toch fijner. Maar het zal voor hem en je moeder nog wel pittig blijven even. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn je kaartje leuk en lief!!
    Het tweede kaartje was echt een heelgoed idee...zo leuk.
    Wat naar voor je ouders...het is toch ook geen tijd om nog naar huis te gaan zo laat s avonds...hopen maar dat er nu betere tijden aanbreken....sterkte ermee.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg leuk geworden!
    Wat fijn dat je Papa eindelijk thuis is. Nu kan het echte herstel beginnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele gave kaarten! Zijn beiden zo mooi!
    Fijn dat je papa, al is het dan wel heel laat, weer thuis is! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes! Ik moet zeggen dat ik de 2e kaart echt super vind...Beter laat dan nooit zeggen ze hier, maar dat duurde wel echt lang, voordat je vader thuis kwam. Maar gelukkig is het gelukt!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn twee hele mooie kaarten geworden Sarah. Zo lief met dat omhoog kijkende konijntje. Gaaf zoals je bij allebei de tekst hebt verwerkt, toffe lift.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke kaartjes Sarah!
    Ook je twee vorige kaartjes zijn heel erg mooi.
    Wel veel later dan gepland.....maar gelukkig is je vader nu thuis....veel sterkte!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een schitterende liftkaart Sarah en de 2e is ook al zo leuk, die kan je papa wel aan je mama geven . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie en lieve kaartjes, allebei! Mooi gestempeld die met de teksten voor de Liftchallenge. Dank je wel voor het meedoen, Sarah! Sterkte voor je vader en moeder, fijn dat hij weer thuis is, al is het wel later dan jullie hoopten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaartjes! Echt heel mooi!
    Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest. Ik begrijp uit dit bericht van jou dat het bij jou ook niet allemaal goed ging?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sarah!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ik heb ook even bij jou rondgekeken en vind je kaartjes en stijl heel mooi.

    En jij ook van harte met de top 3 plaats, leuk he. Ons weekend kon niet meer stuk..haha.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig zijn je kaartjes, heel mooi van kleur! Heerlijk dat je vader thuis is, dat geeft meteen meer rust. En voor hem veel gezelliger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 prachtige kaartjes Sarah. Mooi gemaakt.
    Dat duurde dan zeker lang, maar gelukkig is hij thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaartjes! Sterkte met je paps!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee heel schattige kaartjes, toffe lift en prachtig 2e kaartje. Fijn dat je pa thuis is, maar ik snap dat het wel erg laat werd... Hopelijk nu wat rust.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kaartjes zijn dat weer Sarah....zoooo mooi die kleurenverloop gestempeld...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kaartjes met het konijntje, Sarah!
    En jemig, dat iemand die nog moet opknappen na ziekte zo laat thuis komt... maar nu is hij er gelukkig!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je vader nu eindelijk thuis is, wel erg zo laat op de avond. Ik hoop dat hij thuis snel verder opknapt.
    Wat een ontzettend mooie en schattige kaartjes met het lieve konijntje. Allebei de achtergronden zijn prachtig gedaan. Ook je vorige berichtjes heb ik allemaal gelezen en genoten van al je kerst-en verjaardagskaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee prachtige kaartjes! Jeetje zeg, het zit je ouders ook niet mee. Gelukkig is je vader eindelijk weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke kaartjes Sarah ik ben helemaal weg van de rechter...
    En wat een verhaal zeg dat je ouders zo lang hebben moeten wachten, dat is echt niet leuk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die kaartjes zijn superschattig ! Ik heb die schattige stempeltjes gisteren op mijn buro gelegd om er nog eens mee aan de slag te gaan ! Ik vind het leuk hoe je de sterren deed met de extra witte stipjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat mooie kaartjes, en ook de teksten zijn prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke en lieve kaartjes geworden allebei. Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah