vrijdag 20 april 2018

Verjaardagspost


Vorige week was ik jarig en wat
werd ik verwend met mooie post!
Wel 28 stuks!
Ik heb ze in groepjes verdeeld.


Van Jantine, Nancy en Eri kreeg
ik naaikaartjes.


Vrolijke diertjes kreeg ik van
Irene, Margo, GerJanne, Maria
Marfien, Mariken en Ellen.


Bloemenkaartjes kreeg ik van
Chantal, Femminde, Monique,
Enny, Nele, Colien,
Ellen, Yvonne en Daniëlle.


Dit is de categorie ' Allerlei '
van Marlieke, Diny, Jeanet,
Ineke, Ingrid, Margreet, 
Angélique, Hermien en Annemarie.

Correctie 29 kaarten:



Ik haalde net dit exemplaar
van Dora uit de bus.

Dank jullie allemaal!!
Normaal heb ik iedereen bedankt 
via je blog of ander medium.
Ik voelde me echt jarig en bij
sommige zaten er nog extraatjes
in de envelop. Heel tof!

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post, je bent echt verwend! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke verjaardagspost. En wat een boel!
    Lekker van genieten.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten heb je gekregen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig toch al die mooie kaartjes om je verjaardag te vieren.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat genieten van jarig zijn zo! Hele mooie kaarten heb je gekregen!
    En dan zie ik dat die van mij er nog niet bij zit...hopelijk krijg je die dan van de week! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn is dat, heerlijk genieten van leuke post! En dan komt er waarschijnlijk nog wel wat na... Mooie verzameling heb je ontvangen, brievenbus vol inspiratie ;)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Sarah.....je hebt heel veel mooie kaartjes gehad voor je verjaardag. dat maakt zo'n dag heel bijzonder!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bonte verzameling aan kaartjes heb je gekregen! Prachtig!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend al die mooie verjaardagskaarten samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zoveel prachtige kaarten.... ga je die ook boven je bed hangen ?? :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, so many wonderful cards. Belated Happy Birthday!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Da's heel graag gedaan, hoor, die kaart. Je hebt een prachtige collectie gekregen, hopelijk heb je een even mooie dag gehad als al die mooie kaarten samen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah