maandag 28 mei 2018

Wishing You a lot of fun: Kampeerkaartje # 2


Vandaag laat ik dus een nog
kampeerkaartje zien.
Deze is helemaal anders
 dan die van gisteren.
Het kaartje was ook sneller klaar.
Ik maakte de kaart met een pakketje
van de Action met papier en stansjes in.


Wat een ontzettend lieve prentjes.
De tekst op de banner schreef ik zelf.


Kijk dat lieve snoetje....


Hier een foto van de twee
kampeerders.
Het kaartje van gisteren stopte ik
in de rugzak van Moriander,
die naar Herentals gaat.
Het kaartje van vandaag in de grote
 rugzak van Nomi.
Zij gaat op overlevingsweek in de
Ardennen.
Ik hoop dat ze geen
onweer gaan krijgen.

Morgen is het alweer
diertjes dag ☺

12 opmerkingen:

  1. Deze is ook al zo leuk!
    Ik heb die pakketjes tig keer in mijn handen gehad, maar niet gekocht.
    Ik heb al zoveel spullen.....maar deze kaart is wel héél erg leuk, wie weet loop ik nog eens tegen zo'n pakketje op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een leuke kaart! En wat lijken broer en zus op elkaar:-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kampeerkaartjes! Zo te zien zijn Moriander en Nomi er helemaal klaar voor, leuk. Ik hoop dat ze gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei hele mooi kaartjes voor de kampeerders.
    Toch leuk om dan post te krijgen en dan nog in een gepaste thema.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kampeerkaartjes heb je gemaakt!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kaartje is ook al zo leuk en toepasselijk! Die twee gaan op naar mooie avonturen! Fijne week...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sarah,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt en wat een prachtige foto's van je mooie kinderen! Ze zullen vast genieten!! Onweer is nooit leuk op kamp...Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat is ook een schattig kaartje, heel mooie plaatjes ! Ja, ik hoop ook dat de kinderen geen onweer krijgen, het is al wat geweest de laatste dagen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje laat je ons zien Sarah. En dan de kinderen op kamp ze zullen zich vast wel vermaken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk Sarah....ook je andere kaartje is prachtig!
    Wat zullen de kinderen opkijken als ze het kaartje ontdekken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook erg leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah