zondag 27 januari 2019

Stickey Sunday #1: Handletteringschrift #14 ' Nieuwjaar '


Zolang het januari is,
kan ik nog nieuwjaarswensen
laten zien.
Het is een close up uit mijn
handletteringschrift.


Ik begon eraan
vorige kerstvakantie,
vandaar 2018...
Af en toe werkte ik
er verder aan.


Ideetjes van teksten vind ik
overal, maar vooral Pinterest .


De pagina's versierde ik met
washitape en dit is dus mijn
eerste Stickey Sunday bericht
van 2019.


Deze pagina versierde ik met
krasstickers, die ik kreeg van Colien,
omdat ik vorig jaar won bij 4 SCB.


Op de linkerpagina plakte ik
ik knipsels uit tijdschriften.

Fijne zondag!

12 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Sarah. Mooie teksten. Heel knap. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie handlettering kaart leuk met de hartjes die uit de fles komen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtige pagina's Sarah, je handlettering en teksten zijn super ! Ook je nieuwjaarskaartje is leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel tof, dat schrift van jou! Het is een goede manier om mooie teksten te verzamelen en je hebt er zelf nog meer aan door de leuke lay-outs. Die geluk-hoop-liefde-kerstboom vind ik helemaal fantastisch. Kan zo een kaart op!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een waardevol en mooi schrift heb je ! Leuk dat je plaatjes en teksten verzamelt en inplakt en dan op de andere bladzijde zelf schrijft. En zo mooi. Dat handletteren gaat je heel goed af.
    En zo heb je een prachtig naslagwerk van jezelf.
    Gaaf dat de jongens een hele stad hadden gebouwd onder de kerstboom. Nu snap ik het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er mooi en gezellig uit! Het is vast en feestje om terug te bladeren in jouw mooie schrift. Zo heb je een mooi jaaroverzicht voor jezelf gemaakt. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je houdt het goed bij, knap! En het ziet er supertof uit, mooie verzameling!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi boek maak je zo, handig alle tips bij elkaar en ook nog leuk versierd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg, en wat goed dat je je schrift weet te vullen. Ik probeer ook te journallen en handletteren, lukt af en toe.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige pagina's met nieuwjaarswensen. En gelukkig is je ufo een hele lieve pinguin geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah