maandag 30 november 2020

Adventskrans * Eerste Advent



Gisteren middag heb ik deze 
adventskrans gemaakt.
In onze tuin vond ik juist
genoeg dennengroen.


Met wat paddenstoelen en 
andere versieringen kleedde
ik de krans verder aan.


Gisterenavond staken we het 
eerste kaarsje aan.
Nog 4 zondagen en het 
is Kerstmis.


In het weekend hebben de 
kinderen en ik ook de 
kerstboom gezet.
Hij staat er heel gezellig bij.
Dit weekend knutselde ik ook
wat kerstversieringen, 
die laat ik binnenkort zien.

Fijne start van de nieuwe week.

 

7 opmerkingen:

  1. Mooie adventskrans prachtig boompje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nostalgische kerstkrans Sarah!
    Gezellig die kerstboom!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie krans heb je gemaakt! En heerlijk al die gezelligheid weer in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer gezellig uit bij jullie met adventskrans en kerstboom, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die Kerstsfeer, geniet ervan!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid. Heerlijk is dat, dat hebben we allemaal zo hard nodig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het leukste is nog dat de takken uit eigen tuin komen.
    En wat een mooie boom.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah