maandag 8 maart 2021

Soul is the highest self * Art Journal # 18/02



Ik maakte gisteren een pagina in
mijn Art Journal.
Even verstand op 0 en wat
kliederen, daar was ik erg aan toe.


Deze bladzijde maakte ik al
in de herfst van 2019 maar verder 
was ik nog niet geraakt. 
Ik gebruikte toen deze 
zelfgemaakte stempel.
Ernaast was nog een
lege witte bladzijde.


Tussen mijn rolblaadjes
( waar ik mijn roller van de
gelliplate op proper rol )
vond ik dit blaadje wat van kleur
er goed bij paste.
Ik sneed het uit...


En plakte het op.


Met servetten en een stuk tekst
uit een Engels boek bekleedde ik
de bladzijde.


Toen was dit het resultaat.
De twee ' theequotes ' had ik
bewaard om iets mee in mijn
Art Journal te doen.


Ik haalde dezelfde stempel 
weer boven en maakte daar
wat afdrukken mee en
knipte ze uit.


Met deze stempels versierde ik de 
pagina en maakte ik de quotes.


Dit werd het eindresultaat 
van de linkse bladzijde.


En dit de rechtse. 


En uiteindelijk laat ik jullie de 
hele pagina zien.

Fijne dag 😉



 

13 opmerkingen:

  1. hahaha, jij hebt je lekker uitgeleefd lijkt me ! resultaten zijn dan ook erg leuk geworden ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    ps heb je mailtje gekregen, maar nog geen tijd gehad om er iets mee te doen, ik kijk deze week of het nog lukt
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke pagina's heb je gemaakt Sarah!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Wat een mooie pagina heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan weer hoor.
    Ik vind het zo knap dat jij gewoon begint en uiteindelijk een mooie pagina'2 zelfs, over houdt.
    Ik weet nooit zo goed hoe ik moet starten met zo'n art journal pagina.
    Ja ik weet, "gewoon beginnen", maar ik bevries als het ware.
    Ach, ik doe ook van alles, ik moet niet alles willen, toch?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou dat ik zo kon kliederen 😁, mooie pagina weer!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit leuk geworden Sarah, mooie kleurtjes toffe stempel. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt Sarah
    De tekst is prachtig!
    Je bent weer lekker bezig geweest!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina's heb je weer gemaakt en je hoofd wat kunnen legen.
    Ik heb ook nog van die kliederblaadjes liggen..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie pagina's met prachtige teksten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn echt mooi geworden, leuk om te zien hoe zoiets groeit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zeg! Mooi hoe je het stapsgewijs laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige pagina's zijn het geworden. Wat een handig en mooi stippenschrift, heel erg mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah