dinsdag 28 september 2021

Gelprinting challenge # 28 ' De voor en achterkant '



Natuurlijk moet ik de cover van mijn
toekomstige boek ook nog
vorm geven en liefst een beetje in 
de stijl van mijn opdrachten.


Ik legde al mijn restjes van de afdrukken
op tafel.


En stelde een collage samen.


Nadat alles opgeplakt is,
kreeg ik dit.
In de wit ruimte wou ik
 de titel verwerken.


Al mijn afdrukken die ik voorzag
van dubbel klevende tape en waar 
ik mijn titels uit sneed had ik
ook netjes bewaard.


Daar sneed ik de titel voor mijn 
toekomstige boek uit.


De tijdspanne waarin ik werkte 
aan het boek schreef ik op
een strookje en stikte het er op.


De achterkant voorzag ik ook
hier en daar van een
 stik- of zigzagsteek.
Zo was ik er zeker van dat elk
strookje papier goed vast zat.


Hier zien jullie een detailfoto.


Dit wordt de definitieve cover
van mijn toekomstige boek.


De volgende stap is alle losse 
pagina's aan elkaar plakken,
dat was ook een klusje als jullie 
de hele stapel zien liggen.


Daarna gaf ik elke - aan elkaar 
geplakte-  pagina een stiksteek 
rondom, net een tikkeltje van de
rand, zo was ik zeker dat alles mooi
vast bleef zitten en het geeft ook
een mooie afwerking.


Dat deed ik bij ze allemaal.
Hier zien jullie de eerste 5 liggen.
Morgen laat ik zien hoe ik
van alle pagina's een boek maakte.
Of neen, overmorgen! ,want morgen 
is het KKT, dat ik bijna vergeten was,
omdat ik zo intens bezig was met het
afronden van dit project.


 

5 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer heel erg mooi Sarah.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is me toch een klus zeg, Sarah!
    Maar het resultaat wordt prachtig heel mooie naslag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een gepuzzel zeg, maar wel super en om deze als voorkant te gebruiken heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waw zeg, dat wordt een boek om te koesteren, leuk hoe je ook nog alle restjes verwerkt hebt !
    Meebrengen als we nog eens afspreken hoor! (tip: ik kom woensdag 17-11 naar Elke)
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah