dinsdag 8 februari 2022

Kleine zakjes met knoopjes



Deze drie kleine zakjes maakte ik
al een hele tijd geleden, maar ik
heb ze hier nog niet laten zien.


Van een oud hemd maakte ik
deze zakjes.


Met vanbinnen ook een oud stofje
( van de Bomma )


Ik maakte er ook 1 in
 zwart/ donkerblauw
met witte bloemen.


En vanbinnen wit met 
donkerblauwe bloemen. 
( Weer in een stofje van de Bomma.
 Ik maakte toen Aranka
vijf was er ook een rokje uit 💜 )


Dit is een groter model en 
er kan ook een lintje aan
bevestigd worden.
Vanonder heeft het neepjes om
wat volume te creëren.


Dit zakje is van een oude velours
 broek van de meisjes toen ze klein waren.

De 4 zakjes sluiten allemaal
met een knoopje en
 zijn afgewerkt met
een biaislint.


Zo dat was het voor vandaag!
Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes heb je verwerkt voor deze tasjes, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds. Weer een patroon van eigen hand? Wat ben je toch handig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waat een mooie zakjes weer, zo netjes gemaakt met dat band ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke serie zak tasjes heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent ook een "duizendpoot" hè. Wat leuk is dit nu weer.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd handig, dit soort zakjes.
    Leuke vrolijke stofjes hoor. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze tasjes zijn heel leuk, model is ook super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er mij toch eentje met gouden vingers hoor!
    Ze zijn allemaal om te Mooier.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi zeg! Netjes genaaid en wat een lieve stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah