maandag 16 mei 2022

Kabouter : tweede leven



Vandaag heb ik alweer
 een recycle project.


Zo'n 10 jaar geleden schilderde Nomi
deze kabouter.
Hij stond op ons terras en 
was totaal afgebleekt.
Ik haalde hem binnen en zei tegen
Nomi dat het leuk zou zijn om
hem een nieuw laagje verf te geven.


Tijdens het werken aan haar eindwerk
kon ze wel even een moment van 
ontspanning gebruiken dus ging
Nomi ijverig aan de slag.


Ze maakte er deze mooie kabouter van.


We hebben hem nu binnen
bij onze plantjes gezet.

Als jullie nog meer kabouters willen zien,
kom dan morgen maar op bezoek, 
want ik heb een uitdaging klaar staan
met Colien.


Fijne dag!


 

10 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden! Heel knap gedaan.
    Haha, aan kabouters hier geen gebrek, mijn toilet is verzamelplaats voor Tien Poortvliet kabouters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi geworden, leuk hoor
    Ik heb hier (camping) ook drie kabouters staan die ooit zijn bijgewerkt door een buurmeisje. Één is nog van mijn ouders, dus ongeveer 65 jaar oud. Hij is bijna versleten maar ik kan hem niet weg doen. En ze heten: Henk, Henk en Henk 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, dit kaboutertje, Sarah
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee! Een leuk werkje en het ziet er meteen weer een stuk gezelliger uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kabouter Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vrolijk is deze kabouter! Hij was ook wel aan een likje verf toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige opknapbeurt, de kabouter straalt weer. Ook je bloempot en kopje zijn mooi geworden. En wat een goed idee om al die broodzakken te maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kabouter is weer lekker opgeknapt, wat heeft hij weer mooie kleren aan . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig hoe de kabouter een nieuw kleurtje heeft gekregen. O, ik hou hier ook zo van, heb net krijtlook verf van Dubbelleven ( kijk maar eens op hun website) in huis, daar kan ik ook meubels of een kastje mee opknappen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sarah,
    Oh, wat leuk gedaan! Straf, ik heb hier ook een kabouterprojectje op mijn tafel liggen. Vrees dat ik er pas vrijdag tijd voor ga hebben... Moet vrijdagavond ook afgegeven worden...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah