vrijdag 24 juni 2022

Femminde daagt Sarah uit #13: Flessenpost #2



Vandaag ben ik er met twee 
mannenkaarten.


Ik kreeg van Femminde voor mijn
vorige verjaardag deze 
stempels en snijmallen.
Daarbij zat ook een opdracht:
maak er mannenkaarten mee.


Femminde heeft even geduld
moet hebben, maar deze lente
ging ik er mee aan de slag.
Ik haalde mijn hexagonpons boven
en verwerkte wat restjes papier.


Dit werd mijn eerste kaartje.


De flesjes zijn zo leuk!
En de stempels die er bij zitten
zijn tof om de kaart op te vrolijken.


Nu koos ik voor groentinten.


De mooie tekststempel kreeg een
plekje tussen de hexagons.


Tenslotte krijgen jullie de twee 
kaarten nog eens samen te zien.
Het was heel leuk om deze 
kaarten te maken en ik ben benieuwd
wat Femminde creëerde.
Gaan jullie ook kijken bij haar?
(Klik HIER)

Fijne dag ☀️



 

14 opmerkingen:

  1. Wat een toffe mannenkaarten!! En zo leuk om te zien wat verschillende kleurtjes kunnen doen.
    Op naar de uitdagingen van 2022!!
    Als je al wat klaar hebt kunnen we misschien zo verder met laten zien elke maand.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je de stempel- en snijmallenset nu ook hebt! Je kaarten zijn superleuk geworden, net als de kerstkaart van gisteren. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten, Sarah
    Die flesjes zijn inderdaad gaaf
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke, gezellige kaarten. Vrolijke papiertjes heb je erbij gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel toffe mannenkaarten heb je gemaakt met deze set! De hexagoontjes staan er leuk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,
    Ik zag de uitdaging bij Femminde... Leuke mannenkaarten werden het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook jouw kaartjes zijn superleuk geworden. Wat zijn dit toch een toffe stempeltjes. De combinatie met de hexagons en deze retro papiertjes maken het helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke mannenkaarten heb je met de stempels en snijmallen gemaakt. Die hexagons zijn een mooie manier om leuke papierresten voor te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeau Sarah en je hebt er twee prachtige kaarten mee gemaakt. Erg leuk die hexagons erbij en die leuke teksten maken het helemaal af. Ik ben groot fan van allebei je kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn leuk! En, ondanks de kleuren zouden ze ook nog voor een dame gebruikt kunnen worden... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten, wat leuk de flesjes gecombineerd met de hexagons. Mooie kerstkaartjes met de schaatsende kinderen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je de flesjes combineerde met de hexagons. Geeft een heel leuk effect. Mooie kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah