zaterdag 3 juni 2023

Kadootje voor een trouw



Drie weken geleden ging ik naar
een trouwfeest van een vriendin.
Als kadootje nam ik dit voor haar mee.


In de kringloopwinkel vond ik een
geschikt wit plantenpotje en daar 
stipte ik het patroon 
'Mooie Mok' van Stipstijl op.


Ik liet me inspireren door de kleuren van
het kaartje dat ik al eerder maakte.



Ik zette in het potje een stekje van
mijn grote Sanseviera plant.


Ik stipte nog een bijpassend labeltje
met een tekstje die me ineens te 
binnen schoot.


Samen werd het een liefdevol kadootje.

☀️

Aranka heeft deze week flinke stappen gezet 
waardoor ze maandag naar een 
revalidatiecentrum mag.
Daar zal ze al zeker heel de maand juni
verblijven om verder te werken aan
haar herstel.
👟 Weer een stap vooruit!
Eind van de maand volgt er nog een 
spannende operatie, weer een herstel
eerst in het ziekenhuis 
en dan weer naar het revalidatiecentrum.
Nog een lange weg, maar we
houden moed!

💜☀️💜







 

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Sarah. Wat fijn dat Aranka vooruitgang boekt. Ook al heeft zij nog een lange weg te gaan. Ik dacht meteen aan wat mijn vader vroeger wel eens zei :"Gods wegen zijn soms moeilijk te gaan".
    Maar jullie houden moed gelukkig.
    Wat heb je een mooi bloempotje gemaakt en daarbij een mooie tekst. Ook de kaart is leuk.
    Heel veel liefs en weer sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarah, ik begin even bij het laatste want dat is toch het belangrijkste: wat een mooie stappen zet Aranka! Natuurlijk is het een heel lange weg, maar je weet waarvoor ze het moet doen en dat geeft hoop en berusting dat het lang zal duren. Je kunt geen ijzer met handen breken en daar zou Aranka helemaal niet bij gebaat zijn.
    Je cadeautje is zo liefdvol! Heel gaaf dat potje. En de kaart past er perfect bij. En je slaat de spijker op de kop. We beleven hier heel veel, maar dat is niet allemaal voor op het blog. Voor niemand anders echt interessant....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeau mooi gestipt plantje erbij en een leuke kaart. Dat is een goede vooruitgang voor Aranka. Mooi weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig nieuws, dat Aranka steeds vooruitgang boekt.
    In het revalidatie centrum zal ze hard aan haar herstel kunnen werken, wat misschien voor haar een gevoel van "ik kan het nu zelf bepalen, ik kan iets doen om beter te worden" zal geven.
    Fijn om te lezen en voor Aranka, zet hem op!!
    Je kadootje is héél mooi, vind ik.
    Het idee erachter, met het plantje wat gaat groeien vind ik mooi.
    Het bijpassende labeltje maakt het compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi cadeautje, kaart en label heb je voor het bruidspaar gemaakt, leuk dat alles zo mooi bij elkaar past.
    Heel goed dat Aranka aansterkt en vooruit gaat. Natuurlijk is het nog een lange weg te gaan, zeker als er nog een spannende operatie aankomt, maar iedere stap is er één, onderdeel van de totale weg die nog te gaan is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat Aranka het ziekenhuis mag verlaten. Dat betekent dat ze flinke stappen vooruit maakt. Hopelijk zet dat door bij de revalidatie!
    Je maakte een mooie cadeautje voor het bruidspaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het vooruit gaat mat Aranka Sarah.....wat een doorzetter!
    Je hebt een mooi setje gemaakt voor het bruidspaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat Aranka nu al mag gaan revalideren, echt een bijtertje!
    Je hebt een prachtcadeau gemaakt voor het bruidspaar
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk cadeautje, lief kaartje erbij, groetjes aan Aranka

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah