vrijdag 12 januari 2024

It's time to travel



Aranka vroeg of ik een kaartje kon
maken voor een vriendin, die 
een half jaar in het buitenland
gaat studeren.
Ineens dacht ik aan een mooi blok
van de Action, waar gepaste teksten
in zitten en ik maakte dit kaartje. 


Ik voegde nog enkele leuke
zwarte-wit stempels toe en
mijn kaartje werd helemaal
goedgekeurd.


Bij Aranka versier is zeker altijd
de binnenkant, dan heeft ze niet
veel meer toe te voegen dan
een kort woordje en haar naam.

Morgen een kaartje op vraag
van Nomi.
( Zulke opdrachten 
vind ik de leukste 😊)

Fijne dag!

 

11 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ik altijd leuk, dan weet je dat je kinderen je handgemaakte kaartjes waarderen.
    Ideaal, dit blok van Action, je kaartje is perfect volgens vraag.
    En hele ervaring, in het buitenland stage lopen, dat verdiend zeker een lief kaartje van een lieve vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke design papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel vrolijk 'op reis' kaartje maakte je. Leuk met al die kant en klare items waar je dan toch je eigen draai aan geeft.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Sara
    Ik vind het ook altijd leuk iets aan de binnenkant te maken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een hele mooie kaart. Dat zal zeker op prijs gesteld worden.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!! Ik herken het papier. Heb het zelf ook.
    Maar gebruik nooit die teksten.
    En super die kaartjes op aanvraag. Leuk dat ze dat hun moeder laten doen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is een leukerd, prima passend bij de gelegenheid.
    Het is zeker leuk dat je kinderen vragen om kaartjes van jouw hand, een teken dat ze het waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan deze persoonlijke kaart ook, super is dat je kids om je kaarten vragen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah