vrijdag 19 juli 2024

Getrouwd!



Vorige week trouwde mijn broer en 
het is een dag waar ik met een heel
warm gevoel naar terug kijk.
Ik maakte dit doosje en deze kaart.


Het duurde even voordat de inspiratie 
of de tijd er was, maar begin vorige week 
had ik ineens een idee.
Hier ben ik alles aan het kleuren.


Hier zijn alle ingrediënten netjes geknipt.


Op het doosje kwamen hun initialen
in het groot.


Erin kwamen 10 hondjes, die ik vouwde
van briefjes van 10.
Bij het overhandigen van het kadootje,
gaf ik de mededeling aan de aanwezigen
dat de pot nog niet vol is en dat ik
graag nog wat hondjes vouw om het
potje voller te maken.


Hier zie je de 10 netjes gevouwen hondjes,
maar op het feest kwamen er ook nog
blauwe en bordeaux hondjes bij.
De pot was mooi gevuld en ik kreeg
de naam origami-dame.


Aan de zijkant kwamen zonnebloemen,
want die hebben een symbolische 
betekenis.


Op het kaartje zijn dezelfde ingrediënten 
te zien.


De stempels zijn van Lawn Fawn en
Heffy Doodle.


Vanbinnen schreven mijn zus en
ik een mooie tekst.


Alles werd samen netjes ingepakt.


Mijn zus en ik maakte samen een
collage.
(Daarop ook een zonnebloem)


Dat werd zeer gewaardeerd door
het koppel, maar van vrienden en
familie kregen we ook vele complimenten.


In het gemeentehuis mocht 
ik als getuige een handtekening zetten
 en dat was me een hele eer.


Ik had zelf een tekst geschreven en
die droeg ik voor, achteraf werd ik
door verschillende mensen aangesproken
dat ik het zo mooi verwoord heb.
(Papa zou trots geweest zijn!)


In het gastenboek schreef ik nog
een mooie tekst voor het verse koppel.


Het was een dag met een 
gouden randje.
Dat ze samen nog lang van elkaar
kunnen genieten en elkaars
steun kunnen zijn.



 

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi doosje en bijpassend kaartje leuk de gevouwen €10,= biljetjes erin
    fijn dat je zo hebt genoten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt goed uitgepakt met al je mooie cadeaus.
    Heel leuk bedacht, om een doosje/blikje te maken met een bij passende kaart erbij. En een foto college is ook altijd zo leuk om naar te kijken, foto's houden herinneringen levend.
    Je ziet dat je je speech met veel liefde voordraagt op die ene foto, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een origineel cadeau heb je voor het Bruidspaar gemaakt Sarah. Heel gaaf die hondjes. Fijn dat jullie allen zo genoten hebben van deze speciale dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje met bijpassend kaartje maakte je voor het bruidspaar. En een leuk idee om het geldcadeau in de vorm van gevouwen hondjes in het doosje te doen. Ook de fotocollage is erg leuk. Fijn dat je terug kunt kijken op een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief bruidspaar. Je hebt ze verwend en dat verdienden ze wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw wat een warme post om te lezen Sarah! Er spreekt zoveel liefde uit. Alles is even mooi, het gevouwen geld, het doosje, de kaart, de collage, de foto's...super. Ik hoop dat het straks ook beter met je broer zal gaan, zodat ze samen echt in een mooie toekomst kunnen kijken ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verhaal zeg!! En fijn dat het een mooie dag was.
    En zoveel persoonlijke dingen. Daar kan geen ander kado tegen op. Zo leuk.
    Dit gaan ze nog heel lang koesteren. Net als je toespraak.
    Geniet van je week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi verhaal, Sarah
    Zo mooi je best gedaan voor het bruidspaar, fijn dat jij getuige mocht zijn en die fotocollage wat een mooie herinnering en die leuke gevouwen biljetten met dat mooie potje heel leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah