woensdag 23 september 2015

Herfstkleuren



Het is echt herfst buiten. 
Tijd om onze seizoenstafel te veranderen. 
Er staat nu een tafereeltje met
 mooie warme aarde kleuren ,
met lieve kaboutertjes, 
paddestoeltjes , muisjes
en een pompoenkindje .
Toen mijn dochters kleutertjes waren
ben ik begonnen met het
naaien van  viltenpopjes
voor op de seizoenstafel .
Beetje bij beetje
groeide het aan .
Nu heb ik een hele collectie !
Met de seizoenen en de feesten van het
jaar veranderd dit plekje steeds.
Elke keer als het plekje veranderd is , 
komen de kinderen kijken en is het: Oohh !
Dat zijn voor mij waardevolle momenten .
En nu in de herfst , als de kinderen schatten
 vinden in het bos
dan zetten ze die er mooi bij .
Heerlijk toch !

 Ik ga al deze popjes keer bij keer
nog in de spotlight zetten .
Hopelijk vinden jullie ze ook zo
lief als ik .

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit! Mijn zusje deed dit vroeger ook, toen haar kindertjes op de vrije school zaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat geweldig Sarah, ziet er helemaal super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn zeker schattige poppetjes en leuk zo'n sfeer tafel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo schattig ! Een heel lief tafereeltje, en wat kan jij dat goed, die poppetjes maken !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah