woensdag 9 september 2015

Kadootje en kaartje voor Elena



Dit weekend gingen mijn zoontjes 
naar hun eerste verjaardagsfeestje
van dit schooljaar .
Dat begon al goed !
Het vriendinnetje werd 4 en 
en met haar er bij wordt er
altijd veel afgegiecheld .
Ik vind het fijn dat mijn zoontjes
alletwee iets kunnen afgeven en
omdat kinderen op zo'n feestje 
vaak overdonderd worden met kadootjes ,
 koos ik toch weer om iets zelf te maken .
Ik maakte dit zakje van een leuk vlinderpapiertje 
en daarop een labeltje met een vlindertje op ,
vastgemaakt met een wasknijpertje ,
beplakt met washi - tape .


Daarin zat een maskertje ,
daar was ze heel blij mee !


Het tweede zakje is wat kleiner 
met nog een labeltje met een vlindertje .


Daarin stak een kaartje 
( niet assorti met de kleuren van het zakje,
maar ja alles kan niet perfect zijn )


Het kaartje is vrij eenvoudig 
met vlaggetjes van washi - tape ,
een uitgeknipt vlindertje
 en gestempelde bloempjes .
 Elena vond hem heel mooi .

16 opmerkingen:

  1. Zo heb je toch een feestelijk cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee Sarah en inderdaad op zo'n feestjes zijn kinderen vaak overdonderd door al het speelgoed dat ze krijgen.
    Ik sta in Mechelen op de beurs samen met mijn beste vriendin Natascha.
    Zij heeft een winkel/webshop in knutselmaterialen Het Hobbypaviljoentje aan zeer goede prijzen trouwens en zij heeft op de beurs een stand en ik ga alle 5 de dagen workshops geven op haar stand.
    Als ik je niet meteen herken (gebeurt wel vaker als ik zo bezig ben) trek dan eens aan mijn arm hé. Wil heel graag eens kennis maken met je.
    Heel veel groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sarah, dit zijn prachtige cadeautjes, in een geweldige mooie verpakking. Geweldig om dit te mogen ontvangen! Leuk maskertje, zekers om blij mee te zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elena en je zoontjes boffen maar met die creativiteit van jou, heel leuk Sarah!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dat kadootje en kaartje, de verpakking van een kadootje kan zo veel doen vind ik. Jammer dat er zo veel mensen niet om geven en het in een vaak saai papiertje van de winkel afgeven het is zo leuk om te doen.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke mooie serie Sarah, er is niets leuker dan van alles zelf te maken voor de jarige, en als het dan ook nog leuk wordt ontvangen is het helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn de liefste, mooiste cadeautjes! Wat zal ze daar blij mee geweest zijn en jouw zoontjes die prachtige pakjes mogen geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt en wat origineel!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou wat super leuk zeg! En wat heb je er een werk van gemaakt. Dat zal vast gewaardeerd worden. Is het niet door Elena dan wel door haar moeder. Lief kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat masker, mooi gemaakt en wat heb je alles mooi ingepakt, is toch al de helft van het plezier.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schattig! Je hebt gelijk; kinderen krijgen op zo;n dag vaak veel te veel en zien door de bomen het bos niet meer. Juist dit soort cadeautjes maken het feestelijk, leuk en te overzien. Dat maskertje is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah