maandag 9 juli 2018

Envelopjes 💌 Teamwork



Gisteren had ik een fantastisch hulpje.
Enveloppen maken kan ik van mijn
hobby-to-do-lijstje schrappen.


Ik maakte in mei al dit pakketje
van 50 fleurige bloemen enveloppen
met de envelop punch board.


De supermooie pagina' s
komen uit bloemschik tijdschriften
gekregen van een vriendin.
Ik sneed toen al heel wat andere
papiertjes uit andere tijdschriften.
En die blaadjes bleven maar liggen...
Gisteren verveelde Jaro zich en we
begonnen aan het stapeltje maar dat 
was al gauw op.
Hij was niet te stoppen en we
maakte er in totaal 100!


Ik kom weer even toe!


Deze maakte we uit een tekenboek
van de flow gekregen van Margo.


Deze enveloppen uit kooktijdschriften.


Uit een Daphne's Diarys
gekregen van Ilse.


Dit is een pakketje met zomerse
enveloppen.


De grootste stapel is uit tijdschriften van
VT wonen, afgevoerd door de Bib.

Mijn kaartjes kunnen weer vrolijk
rond gestuurd worden!
Met deze 150 enveloppen kom
ik wel even toe ☺

Tot morgen! 

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit. Fijn zo´n grote hulp bij zo´n grote klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productie, leuk! Het is inderdaad tof om een kaartje te krijgen in zo'n mooie envelop en ik spreek uit ervaring ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze vrolijke enveloppen. Je hebt het maar getroffen met zo'n goede hulp.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge wat een werk hebben jullie ervan gemaakt zeg!
    Leuk idee om daar oude tijschriften voor te gebruiken. Ga ik onthouden hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig zeg zo'n helper!
    Dubbel feestelijk om je kaart in zo'n kleurrijke enveloppe te ontvangen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief hulpje! En wat een boel enveloppen, jij kunt wel even vooruit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee zeg, zo wordt een kaartje ontvangen nog meer een feestje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om zo het papier her te gebruiken. Leuke vrolijke enveloppen zijn het geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit wordt dus een gezinsblog, zoek ook nog een mooi tijdschrift met "kerst" kleuren en ze kunnen ze verkopen op de kerstmarkt, leuke hobby Jaro (nog ÊÊn nachtje slapen)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige serie enveloppen, super leuk om ze samen met je zoon te maken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel goed zeg zo krijg je de tijd om en heb je mooie enveloppen om iets in te versturen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!! Wat een mooie stapel enveloppen en wat een geweldige hulp had je!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah