vrijdag 20 juli 2018

Liften in de zomer #2


De tweede uitdaging van Marfien is
er eentje met een schets.


Ik combineerde het met mijn
eigen uitdaging.


Deze doosjes met houten 
figuurtjes gebruiken.


Het werd een bedankkaartje
voor Janneke met mooi papier
van de Action.
Bij haar won ik vorige week
dit leuke pakketje.


Ik ging er al mee aan de slag,
de resultaten zie je morgen.


We hadden een heerlijke 3 daagse
fietsvakantie.
We hebben er samen van genoten.


We kwamen veel mooie plekjes tegen.
We hebben zeker 120 km gefietst en
mijn ouwe trouwe ( niet elektrische )
bakfiets heeft dat goed gedaan en
 mijn beentjes ook!
De kinderen hebben alle drie mega
super gefietst en Jaro mocht nog
in de bakfiets zitten.
De jeugdherberg was heel gezellig.
Vandaag heb ik zin in een luie  dag,
maar ik denk dat dat pas voor
op mijn oude dag is.
Aranka vertrekt bijna op kamp en ze
heeft nog wat nodig, dus vandaag fietsen
we naar de stad om ons lijstje af te werken.

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Erg leuke liftkaart, Sarah. Goed idee om te combineren met je eigen uitdaging. Die houten figuurtjes zijn leuk!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van de fietsvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn complimenten voor je liftkaart, hij is echt prachtig.
    Die fietsvakantie is wel een hele leuke herinnering, je ziet ze genieten en dat is ook goed voor de mama ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart! Jullie fietsvakantie klinkt echt superleuk. Geniet nog van je dag!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet deze liftkaart er ook weer ontzettend leuk uit, de eerste was ook al zo'n mooie, jij komt wel door je voorraadje houten figuurtjes heen zo! Gezellig zo samen fietsen, met mooi weer erbij kan dat natuurlijk niet stuk! Fijne dagen nog, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuke vakantiefoto's. Wat een leuke fiets heb je!
    Fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé een heel bekend kaartje Sarah!
    Ik ben er zeer mee vereerd en hij staat dan ook te pronken in mijn hobbykamertje.
    Leuke foto’s van jullie fietsvakantie en bijzonder dapper om met deze temperaturen zoveel kilometers te fietsen!
    Fijn weekend toegewenst hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje met deze liftkaart!
    Leuk die foto's van je fiets vakantie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje met de sketch! Lief dat je Janneke een bedankkaartje stuurde. Dat werd gewaardeerd, las ik op haar blog. Heerlijk die mini fietsvakantie met zijn allen. Knap dat je Jaro nog meeneemt in de bakfiets. Volgend jaar mag jij zeker in de bakfiets?? ;-)Er komt vast wel en dagje dat je even lekker een poosje voor jezelf hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje en wat zijn jouw houten figuurtjes mooi geschikt zeg ! Superleuke foto's van jullie vakantie en het was extra leuk om jullie vandaag even te zien en we hebben toch maar lekker een half uurtje lui op de bank in het zonnetje gezeten, dat deed deugd ! x
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje, en een prachtige prijs van Janneke ! Leuk, dat jullie zo'n mooie vakantiedagen hadden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje heb je gemaakt! Je vakantie met de kinderen klinkt goed.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah