woensdag 21 november 2018

Elephant Heaven #2


Vandaag laat ik jullie twee kaartjes
zien die ik maakte voor 
Elephant Heaven bij Nancy.
Deze keer koos ik voor het
lieve olifantje van MFT.


Dit kaartje kreeg een achtergrond,
die ik maakte met
 ecoline en effectenzout.
De tekst is een lint.
Rondom tekende ik een kader 
met een fijn stiftje.
Ik maakte nog een groter kader
met fijne streepjes.


Op dit kaartje plakte ik
mooi papier van Su.
De kleine happy's sneed ik
in kleuren passend bij het papier.


Het olifantje zette ik
op het groene streepje papier.


Hier zie je mijn twee 
vrolijke olifantkaartjes samen.

🐘🐘🐘

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig, Sarah! Heel mooie kleuren en lekker vrolijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartje én voor een mooi doel!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaartjes! Leuk is dat he spelen met ecoline, effectenzout heb ik nog niet geprobeerd, maar dat geeft zeker een leuk effect.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt, super!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke lieve kaartjes! Heel schattig. Ja hé, nu komt het dichterbij... Ik kijk er al naar uit. En we vinden wel een plekje waar het minder koud is. Met verkleumde vingers letters tekenen, dat zou niet goedkomen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige olifantenkaartjes! Die achtergrond met het zout is fantastisch leuk gemaakt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste, met die ecoline, die vind ik mooi.
    Die kleuren, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei zijn ze erg leuk! De olifantjes van MFT zijn ook zo schattig. Dank je voor het delen van het filmpje. Morgen ga ik kijken, want ik wilde gaan kijken en zag dat het bijna een half uur duurt en toen moest ik gaan volleyballen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah