maandag 12 november 2018

Omkeerbare truien en warme broeken


Met het koudere herfstweer
 en de groeispurten van mijn jongens
moest de garderobe 
aangevuld worden.
Ik maakte dit weekend
voor elk een sweater, 
die je langs twee kanten kan dragen.


Het stofje met de salamanders
is natuurlijk heel leuk.
Ik vond het in het rood en blauw.
Ze zijn mega blij met hun sweaters
en die moeten vandaag natuurlijk
op school geshowd worden.


Afgelopen maand maakte ik ook
een stel broeken want
Moriander had nog maar 
1 passende lange broek.
( Het is zolang shortjes weer geweest
en dan ineens merk je hoeveel ze
gegroeid zijn 😊 )
Het werden allemaal
zachte vloeren broeken.


Deze broek is echt lekker warm
en in een mooi blauw.
Alvast voor de hele koude dagen.
Vanboven heeft de broek een boord
 in rekstof, omdat de stof zo dik is,
leek me dit een betere optie.


Van deze beige lichtere stof
 maakte ik er twee.
( 1 op de foto )
De zakjes heb ik gevoerd
met een restje groene stof.
Hij draagt ze super graag.
De boord maakte ik in dezelfde
 stof als de broek.


Als laatste nog een kaki groene.
Deze is van warmte tussen de twee.


Alle broeken zijn gemaakt met 
hetzelfde model, toch varieerde ik
telkens in de uitwerking.


Jaro kreeg wat te kleine 
broeken van Moriander, dus
voor hem maakte ik er maar 1.
In een mooi rood vloeren stofje.


Bij hem stikte ik het stiksel
in blauw, dat geeft een leuk effect 


Hier zie je de voorkant.
Ze dragen gemakkelijk.
Ze hebben allemaal een nep gulp,
want knopen en ritsen vinden ze
maar niks.
Labeltje ontbreekt ook niet.

Ze zitten weer lekker warm!

Fijne start van de
nieuwe week!



12 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit, Sarah.
    Laat de winter maar komen, ze kunnen er weer tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jou jongens dit weekend prachtige outfits gekregen! Wat gaaf die omkeerbare truien. Knap gedaan! Fijne dag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TOP! idee, truien die je aan 2 kanten kunt dragen, echt gaaf!
    De broeken zijn ook geweldig, ze doen me denken aan een deftige kennis van ons (althans dat denkt hij omdat hij veel geld heeft) die zijn leven lang al ribfluwelen broeken draagt, is hij nu weer helemaal modern :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw jongens lopen er weer warmpjes bij. Heel leuk Sarah.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dan mooi en leuk gedaan joh en zo vreselijk netjes, knap hoor!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer top , laat de winter maar komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent druk bezig geweest, mooie truien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige truien en broeken voor de jongens heb je weer gemaakt, die zitten er lekker warmpjes bij deze winter..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat ze de truien meteen wilden showen, ze zijn ook erg mooi geworden! Net als de broeken, knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelofelijk, wat jij allemaal kan, en waar vind je de tijd... ?
    Prachtige kledij, de jongens zijn terecht fier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,

    Wat ben je weer lekker bezig geweest! Ze zien er blij uit met hun nieuwe garderobe... En als er al eens gemorst wordt, draaien ze gewoon hun sweater om, handig!! ;o)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo knap dat jij dat allemaal maakt! Die sweaters zal ook een heel werk zijn geweest te maken en zien er super uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah