woensdag 2 januari 2019

Happy 2019 en overzicht 2018


Voor iedereen een
Prachtig 2019!
Mijn eerste kaartjes van
2019 zijn een feit.


De eerste heeft een leuke Happy
en mooie grote cijfers van Su.
De sterren zijn houten knoopjes.
Deze kaart doet mee bij
2 Sisters in the blog
# 23: ' cijfer '


Met de uitgestanste 2019 
maakte ik dan nog dit kaartje.


Deze keer een kleine happy
van Lawn Fawn.


Beide kregen ze nog wat extra
versiering met washi tape.

2018 was een heel pittig jaar
op persoonlijk vlak maar desondanks 
toch ook heel creatief. 

Enkele hoogtepunten in 2018:

Ik deed 52 keer mee met 52 WTC
Ik maakte 27 Stickey Sundays
berichten, de meeste de eerste helft 
van het jaar, daarna geraakte ik in
de ban van de lieve diertjes en plaatste ik
33 weken ' diertjes dinsdagen'.


6 kaartjes veroverden
een nominatie.
In 2017 had ik 300 berichten, 
2018 haalde ik dat getal bijna.
Ik poste 283 berichten met kaartjes 
of naaiwerkjes en genoot van al
jullie reactie!
Ik kreeg er 5 nieuwe
volgers bij.

In 2019 ga ik gewoon gezellig
 verder doen.


19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes, Sarah! Leuk, die 'happy' in een open gedeelte van je kaart. Ik wens je al het goede voor 2019 en hopelijk wordt het weer een jaar vol creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe, heel feestelijke nieuwjaarskaartjes Sarah!
    Ik hoop dat 2019 jou fantastisch veel mooie momenten en weinig verdriet brengt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik hoop nog lang te kunnen genieten van je creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieder jaar heeft hoogte-punten en dieptepunten! Creatief waren er bij jou veel hoogtepunten, wat een lijst, zeg! Fijn dat je in 2019 weer gezellig verder gaat met het delen van jouw maaksels. Deze twee kaarten zijn alvast heel mooi. Een goed begin van 2019!
    Ik wens jou en je kids heel veel geluk in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor jou, je kinderen en mama voor dit nieuwe jaar, Sarah! Je laat meteen weer 2 prachtkaartjes zien, erg tof!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuks kaartjes.
    Ik hou van goud voor Kerst, maar zeker ook voor nieuwjaarskaarten.
    Grappig om te lezen hè, zo'n feiten lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke nieuwjaarskaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, deze kaarten! Je hebt een heel actief jaar achter de rug als ik dat allemaal lees. Alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaartjes!
    De beste wensen voor 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sarah, de beste wensen voor 2019. Je hebt twee mooie binnenkomers voor het nieuwe jaar gemaakt en wat leuk om zo'n jaaroverzicht te maken. Doe jij maar gezellig verder, wij genieten mee :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie nieuwjaarskaartjes Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige collectie kaarten! En ja, snap dat het een heel pittig jaar was. Op naar 2019, veel goeds, geluk, creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes Sarah, ja, het was een heftig jaar voor jullie, maar je hebt ons toch verwend met al je mooie creaties, dankjewel ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig begin van 2019 met deze mooie nieuwjaarskaarten. Ik wens je een heel goed jaar met veel geluk, gezondheid en creativiteit. Vooral zo doorgaan Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Sarah, bij jou ook hoogtepunten! Mooie ook! Je kaarteje zijn gaaf! To idee, ik ga hem onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaarten weer! En wat heb je veel gedaan het afgelopen jaar, petje af hoor.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke nieuwjaarskaartjes!
    Leuk dat je weer meedoet bij onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk jaaroverzicht. En je kaart is ook weer erg mooi.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah