zaterdag 26 januari 2019

Pinguin 🐧


Ik haakte in de kerstvakantie
deze UFO af.
( Unfinished object ) 
Ik was anderhalf jaar geleden
begonnen aan de 🐧,
maar ik was stil gevallen...
Tja, ik doe ook zoveel graag en 
alles met periodes.
Op koude winteravonden
 vind ik haken wel gezellig,
( Of buiten op een bankje in
de lente/zomer terwijl
de kinderen in de speeltuin spelen,
maar dat lijkt nog ver weg.... )


Vandaag toon ik met trots 
deze lieve 🐧.


De 🐧 had eerst geen sjaal,
maar door het kaartje van Eri,
dacht ik, dat het hem wel leuk
zou staan.
Dus haakte ik nog een vrolijk
gekleurd sjaaltje.
Natuurlijk wou 🐧 graag poseren
naast zijn papieren vriendje.
Zo zien jullie ook dat hij niet
zo groot is en best schattig.
Ik heb nog haak- ufo's,
wie weet geraakt er nog eentje
af deze winter...

Het concert gisteren was
ontzettend mooi!

Vandaag missen we opa/papa
al een half jaar...

15 opmerkingen:

  1. Aahh super schattig!
    Knap dat je dit ook kan. Ik kom niet verder dan bloemetjes haken. Ik kan geen patroon lezen en moet het zien van you tube:)
    Hij heeft inderdaad een erg leuk sjaaltje om.Leuk dat je je inspiratie van een kaart kreeg.
    Sterkte vandaag,het gemis blijft altijd.
    Vanavond maar een extra kaarsje branden.
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Pinguin Sarah en zo knap om dat te haken! Ik zag hieronder ook al zo’n fleurige sjaal. Heerlijk hoor om zo creatief bezig te zijn!
    Tjonge, is het alweer 6mnd geleden dat jullie afscheid moesten nemen van je vader/opa... Wat zal het gemis groot zijn.
    Veel sterkte toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat leuk! Dus jij bent ook aan het haken geslagen (naast het experimenteren met de breimachine, supergaaf dat je zo'n apparaat hebt zeg!). Hij is leuk geworden.

    6 maanden alweer, dat gaat hard. Ik denk aan jullie!

    Liefs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel lief, dit pinguïnnetje! Wat gaaf dat sjaaltje erbij. Fijn dat je genoten hebt van het concert. En sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige pinguïn, zo lief met z'n kleurige sjaal ! En al 6 maanden geleden, het afscheid van je vader, wat gaat de tijd toch snel.... sterkte, en ik denk aan jou. Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah, wat een schatje. Mooi gedaan. Jij ken echt van alles. Knap hoor.
    Gemis ismoeilijk. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd!!
    Die sjaal staat hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh,weer zo schattig en dat kaartje erbij maakt het helemaal af. Hopelijk krijg je nog héél veel UFo's gehaakt dit jaar, zodat je een hele zoo bijeen kan haken !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een lieverd! Ik hoop dat jullie gisteren steun gevonden hebben bij elkaar...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je pinguïn staat mooi op de 'çatwalk' met de fleurige sjaal! Ook je kaart is weer mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah