dinsdag 13 augustus 2019

Henna Tattoos


Dit weekend waren Nomi en
ik op Willrock om Henna 
tattoos te zetten.
Ik maakte dit krijtbord.


Hier zie je Nomi in actie.
Ondanks dat de muziek niet
mijn stijl was, hadden we een
gezellige dag.


We maakten deze tattoos.


Ook deze handen en armen
versierden we naar wens.
Vanavond staat er weer een 
henna workshop op de agenda 
op Chilrijk.

Bedankt voor jullie lieve
reacties op mijn Art journal.
Ik kom er gewoon niet toe 
om een blogrondje te doen.
Chillrijk, Willrock, jaarmarkt,
activiteiten hier en daar,
gewoon te druk...
Ik tel stiekem af, dat de school
weer begint, want met momenten
ben ik helemaal uitgeput 
van de vakantie.

Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Mooie tattoos hebben jullie gemaakt, ziet er heel gezellig uit allemaal, dat je moe wordt van de vakantie snap ik helemaal, hier de laatste week . . .
    Doe rustig aan, je kinderen zijn belangrijker dan bloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi getekende tattoos, vast wel leuk om dat samen te doen!
    geniet maar van alle vakantiedrukte, vast wel vaak té druk, maar zo zijn jullie leuke herinneringen en momenten aan het maken ...! Succes, en hopelijk nu en dan ook een me-momentje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kunstig!!!!
    Dat is leuk zeg, als je dat kan, helemaal zo samen met je dochter.
    Mooie tatto's zitten er tussen zeg.

    Uitgeput van de vakantie....???
    Oh jee, dat klinkt niet goed, dan is er iets mis gegaan, in de vakantie hoor je echt bij te komen, je kan niet altijd op scherp staan hoor.
    Nog even, dan gaat het gewone leven weer beginnen, komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, jullie hebben prachtige tattoos gemaakt ! Ja, ik kan me voorstellen, dat het een heel drukke tijd is, maar geniet van die laatste weken met de kinderen, het bloggen kan wachten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snap ik helemaal dat je uitgeput kunt raken van de vakantie. Je bent toch uit je normale ritme en al de activiteiten! Nog twee weken ruim..dus af en toe ook eens wat rust inbouwen.
    Nomi kan het goed, die tattoos zetten met henna! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah