dinsdag 20 augustus 2019

Luister goed... * Art Journal #7


Vandaag laat ik jullie
een zomerse pagina
zien uit mijn Art Journal.


Vorige week gaf ik hier 
een mixed media workshop
met vriendinnen van Nomi.
Nomi maakte dit, maar ze
was nog niet klaar, ik mocht
het in mijn boek plakken 
en verder afmaken.


Ik plakte nog wat blauwe 
servetten.
Nomi bracht me een leuke 
tekst van haar kalender en
die verwerkte ik ook.


Met acrylstiften bracht
ik nog wat details aan.
Ze vond het eindresultaat 
heel mooi. 

9 opmerkingen:

  1. Prachtig! Jij bent toch ook zo creatief, geweldig wat je allemaal laat zien en waar je mee bezig bent!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, vrolijke pagina heb je weer gemaakt. Super gedaan Sarah!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Teamwork dus! Het is een heel mooie en vrolijke pagina geworden. Leuk dat je niet de enige thuis bent die dit leuk vindt om te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof dat jouw art journal aan het worden is! Heel leuk, zo'n samenwerking om tot een pagina te komen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina, die tekst ga ik opslaan, zo waar! leuk om dit samen te doen.
    Helaas ligt het knutselen even stil, moest even andere dingen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt mij moeilijk, om iets af te maken waar iemand anders al aan beginnen is.
    Maar, wel weer heel leuk, om samen met je dochter iets te maken.
    Nu kan zien dat jullie vanille zijn, want het past perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is samen gaaf gemaakt! Lekker vrolijk met die bloemen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah